معرفی

رونمایی کمپانی لنوو از نسل جدید لپتاپ‌ها و تجهیزات گیمینگ سری Legion

رونمایی کمپانی لنوو از نسل جدید لپتاپ‌ها و تجهیزات گیمینگ سری Legion

کمپانی لنوو با معرفی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های سری Legion خود با قابلیت پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی جهت فراهم آوردن بستر گیمینگ یکپارچه باری دیگر ثبات قدم خود در این صنعت بسیار ژرف و عمیق را نشان داد. نسل جدید و تازه‌نفس نوت‌بوک‌های گیمینگ این کمپانی که از آمادگی کامل جهت ورود به میدان نبرد و مبارزه با دیگر رقبای موجود برخوردار می‌باشند قادرند تا با فراهم آوردن رویه‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی بهبود تنظیمات گرافیکی و افزایش تعداد فریم‌های دریافتی را به‌صورت کاملاً خودکار به ارمغان آورده و تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی را در اختیار گیمرها قرار دهند. مهم نیست که از کدام نقطه کره زمین قصد اجرای بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود را دارید، کارایی قدرتمند و طراحی مینیمال محصولات جدید و تازه‌نفس کمپانی لنوو در مدل‌های مختلف سطح توقعات شما را چندین پله افزایش می‌دهند!

لپ‌تاپ‌های سری Legion کمپانی لنوو قادرند تا در سال 2021 میلادی کارایی قدرتمند و بهبودهای نوآورانه‌ای را در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کاربران و مصرف‌کنندگان خود به ارمغان آورند. نوت‌بوک‌های جدید و تازه‌نفس این سازنده قابل احترام به‌منظور بهبود 18 درصدی جریان هوا (نسل به نسل) به‌وسیله فناوری Legion Coldfront 3.0 به‌صورت کاملاً استادانه‌ای طراحی و توسعه پیدا کرده و مدیریت قابل توجهی در دفع حرارت و میزان نویز تولیدی را ارائه داده‌اند. گرمای کمتر در بهینه‌سازی عملکرد نه تنها لپ‌تاپ‌ها، بلکه تمامی سخت‌افزارهای کامپیوتری و بهبود میزان دوام و ماندگاری باتری بسیار تأثیرگذار بوده و این موضوع در طراحی و توسعه محصولات به‌خوبی رعایت شده است. سنسورهای متعددی در قسمت‌های کلیدی همچون پردازنده، کارت گرافیک، مجاورت دریچه‌های تهویه هوا، حافظه‌های جامد و همچنین استراحتگاه کف دست به‌منظور نظارت بلادرنگ و زمان حقیقی و ارائه اطلاعات در واحد زمانی نانوثانیه برای بهینه‌سازی منحنی حرارتی لپ‌تاپ و افزایش مدت زمان گیمینگ بدون ایجاد کوچک‌ترین افت کارایی تعبیه سازی شده‌اند. علاوه بر آن به‌منظور اتلاف همچنان فراتر حرارت، سطح هیت‌سینک‌های مسی با افزایش 82 درصدی به‌صورت نسل به نسل همراه شده‌اند که در کنار حفره‌های فراوان ایجاد شده در قسمت کف نوت‌بوک و یا حتی صفحه‌کلید این مزیت نیز با بهسازی قابل توجهی همراه شده است. با توجه به توضیحات این پاراگراف، دیگر نگران گرمای بالای لپ‌تاپ خود نبوده و با حداکثر توان ساعت‌ها به انجام بازی‌های کامپیوتری بنشینید.

لپ‌تاپ Lenovo Legion 7

این روزها گیمرها ساعات بیشتری از وقت خود را در جلوی صفحات نمایشگر سپری کرده و پیوسته در حال ارتقاء لول و قدرت خود می‌باشند، بنابراین نیاز به کسب تجربه‌ای پریمیوم و منحصر به فرد در کنار طراحی مدرن برای آن‌ها از نان شب واجب‌تر محسوب شده و کمپانی لنوو آماده جهت ارائه این احساس می‌باشد. با لپ‌تاپ پرچم‌دار جدید و تازه‌نفس Legion 7 با صفحه نمایشگر 16 اینچی، قابلیت پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی sRGB، نسبت ابعاد تصویر 16:10 (افزایش 11 درصدی فضای صفحه جهت نمایش اطلاعات ارزشمند و بهبود میدان دید) و … آشنا شوید، شریکی که می‌تواند اسباب پیروزی شما در میدان نبرد محسوب شود!

به‌منظور دستیابی به طراحی باریک لپ‌تاپ Legion 7 و در عین حال حفظ ابعاد فشرده شاسی فلزی به‌صورت نسل به نسل، طراحان کمپانی لنوو به‌صورت خلاقانه‌ای به استفاده بهینه از فضای آزاد موجود در قسمت زیرین لولاها روی آورده‌اند. این نوآوری در مسیر حرکت به سمت فناوری جدید در نمایشگر با برخورداری از تعداد میلیون‌ها میلیون پیکسل بیشتر در صفحه‌ای تقریباً بدون حاشیه‌ای در ابعاد 16 اینچ و وضوح تصویر QHD (رزولوشن 2560×1600) تأثیر قابل توجهی را به خود اختصاص داده است؛ ارتقاء بسیار جدی در مقایسه با آنچه که پنل‌های فول اچ‌دی 15 اینچی قادر به ارائه آن می‌باشند! نمایشگر IPS تازه و منحصر به فرد تعبیه سازی شده در طراحی و توسعه لپ‌تاپ مورد بحث با چگالی پیکسلی بسیار بالا و نسبت ابعاد صفحه به بدنه به گستردگی 90 درصد، در کنار دیگر قابلیت‌هایی همچون تأییدیه VESA DisplayHDR 400، فرکانس 165 هرتز و میزان روشنایی 500nits در مقایسه با محصولات پیشین این کمپانی از توانایی بسیار بالاتری بهره می‌برد. علاوه بر آن نوت‌بوک گیمینگ Legion 7 کمپانی لنوو جهت ارائه تجربه‌ بصری خارق‌العاده و دقت نمایش رنگ پشتیبانی از فناوری Dolby Vision را نیز برای کاربران و مصرف‌کنندگان خود به ارمغان آورده است. این تکنولوژی که به تنهایی قادر است تا در خلق محیط مورد علاقه گیمرها و بخشیدن جان به محتویات از طریق کیفیت خیره‌کننده تصاویر تأثیرگذار باشد با تلفیق با فناوری G-SYNC کمپانی انویدیا و حذف پارگی تصاویر با فزونی دوچندانی همراه شده و فناوری‌های محافظت از چشم همچون حذف نور آبی و لرزش تصاویر نیز از بروز ناراحتی برای گیمرها در جلسات گیمینگ طولانی مدت جلوگیری کرده‌اند. لپ‌تاپ Legion 7 کمپانی لنوو اولین محصول تاکنون عرضه شده به بازار از جانب این سازنده به شمار می‌رود که موفق شده است تا عنوان High Gaming Performance و سازگاری با TUV Rheinland را به‌صورت یکجا کسب نماید.

لپ‌تاپ مورد بحث با رنگ خاکستری خود، در کنار حاشیه‌های باریک چهار وجهی زیبایی خیره‌کننده‌ای را به ارمغان آورده است؛ علاوه بر آن فناوری E-Shutter نیز با از بین بردن دید وب‌کم در مواقع ضروری از حریم خصوصی کاربران محافظت ویژه‌ای را تدارک داده است. امکان شخصی‌سازی سیستم نورپردازی در تمامی بخش‌های کلیدی نوت‌بوک از جمله لوگوی دایره‌ای شکل موجود در قسمت زیرین، خروجی‌های هوا و یا حتی کلیدهای صفحه‌کلید به‌صورت جداگانه از طریق نرم‌افزار Corsair iCUE در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. تاچ‌پد محصول اکنون به نوع شیشه‌ای تغییر پیدا کرده و با پشتیبانی از دستورات ضربه‌ای انعطاف‌پذیری فراتری را در کنار زیبایی بیشتر هویدا ساخته است. تغییرات پیاده‌سازی شده در لپ‌تاپ مورد بحث فقط به قسمت بیرونی آن منتهی نشده و سورپرایزهای ویژه‌ای در بخش‌های درونی برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به باز و بسته نمودن دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشند نیز جاسازی شده‌اند (به عنوان مثال کد QR حکاکی شده که با اسکن نمودن آن تمامی اطلاعات سخت‌افزاری و گزینه‌های خدمات در کسری از ثانیه به نمایش در می‌آیند).

لپ‌تاپ Legion 7 کمپانی لنوو با پشتیبانی از قابلیت‌های یادگیری ماشینی از طریق موتور هوش مصنوعی پیاده‌سازی شده در کنار پردازنده هشت هسته‌ای Ryzen 9 5900H Mobile کمپانی ای‌ام‌دی قدرتی غیرقابل تفسیر را با خود به ارمغان آورده است که در کنار میزان دوام و ماندگاری قابل توجه باتری (ظرفیت 80WHr) و فناوری Rapid Charge Boost یک سیستم کامل و جامع برای پرش به دنیای بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود.

  • پشتیبانی از کارت‌های گرافیک قابل حمل GeForce RTX کمپانی انویدیا در آینده‌ای نزدیک
  • امکان استفاده از ماژول Wi-Fi 6 Killer AX1650 به‌صورت انتخابی برای بهبود اتصالات بیسیم لپ‌تاپ در حین بازی
  • فناوری Coldfront 3.0 با برخورداری از فناوری محفظه بخار پیشرفته
  • وب‌کم داخلی اچ‌دی با وضوح تصویر 720p و فناوری E-Shutter

لپ‌تاپ Legion Slim 7

لپ‌تاپ Legion Slim 7 کمپانی لنوو با برخورداری از پیشینه‌ای غنی در باز تعریف مفاهیم به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ RTX با صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مجدداً درصدد شکستن رکوردهای بر جا مانده از خود می‌باشد. این نسخه از لپ‌تاپ که ابعاد و اندازه آن همچنان با کاهش همراه شده است با هدف تبدیل شدن به باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت‌بوک در تاریخچه محصولات Legion در حال طی نمودن مراحل طراحی و توسعه خود می‌باشد.

به لطف پردازشگرهای گرافیکی RTX Laptop کمپانی انویدیا با پشتیبانی از هسته‌های تنسور و فناوری ری‌ترسینگ تا پاسی از شب به کسب حداکثر لذت از انجام بازی‌های رایانه‌ای مورد علاقه خود پرداخته و در عین حال با نسخه Pro سیستم‌عامل ویندوز 10 نیز از هر کجا و در هر زمان به کار، یادگیری و خلق محتویات بپردازید. علاوه بر آن پردازنده‌های سری Ryzen 7 5900H کمپانی ای‌ام‌دی با فراهم آوردن کارایی خارق‌العاده بستر مناسب جهت دستیابی به نمایشگر 15.6 اینچی در وضوح تصویر 4K و فرکانس 60 هرتز را با پشتیبانی از صد درصد طیف رنگی Adobe RGB مهیا ساخته است. آن دسته از افرادی که مشخصات ذکر شده برای نیاز آن‌ها کافی نیست می‌توانند با انتخاب مدل‌های 165 هرتزی با وضوح تصویر Full HD و طیف رنگی sRGB (صد درصدی)، در کنار فناوری Dolby Vision زیرساخت مناسب و مطلوب را در اختیار خود بگیرند.

لپ‌تاپ Legion Slim 7 کمپانی لنوو با طراحی توسط تلفیق فلزات منیزیم و آلومینیوم در مقایسه با دوام و ماندگاری خود از ابعاد بسیار باریک و سبکی وزن غیرقابل باوری برخوردار می‌باشد. وزن این نوت‌بوک تنها 1.9 کیلوگرم است که با حاشیه‌های بسیار باریک و طراحی شفاف کاور، به همراه تاچ‌پد شیشه‌ای می‌تواند توسط حتی یک کودک مورد حمل قرار گیرد. لپ‌تاپ معرفی شده در تنوع رنگی مشکی و خاکستری روانه بازار شده و با برخورداری از ظرفیت 71WHr باتری و فناوری Rapid Charge Express مصداق بارز قدرت عظیم در بدنه‌ای کوچک محسوب می‌شود.

  • نور پس‌زمینه کیبورد به رنگ سفید و یا RGB با قابلیت شخصی‌سازی از طریق نرم‌افزار Corsair iCUE
  • افزایش ایمنی از طریق تعبیه سازی حسگر اسکن اثر انگشت در کلید پاور
  • وب‌کم قرار گرفته در قسمت بالایی لپ‌تاپ با امکان کور نمودن آن از طریق دستگیره کشویی Privacy Shutter
  • امکان استفاده از ماژول Wi-Fi Killer AX1650 به‌صورت آپشنال
  • سیستم خنک‌کننده Coldfront 3.0

لپ‌تاپ Legion 5 Pro

آیا علاقه شما در عناوین eSports و رقابت‌های آنلاین نهفته می‌باشد؟ لپ‌تاپ Legion 5 Pro یک انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شود. این نوت‌بوک جدید و تازه‌نفس با ورودی هوای بیشتر و سیستم تهویه چهارگانه خود قادر است تا ساعت‌ها در اختیار گیمرها قرار گرفته و بستر مناسب جهت پیروزی در میدان نبرد را در اختیار آنان قرار دهد. محصول مورد بحث با پشتیبانی از پردازنده Ryzen 7 5800H کمپانی ای‌ام‌دی و پردازشگر گرافیک GeForce RTX کمپانی انویدیا قدرتی باورنکردنی را در حوزه گیمینگ به ارمغان آورده و با پشتیبانی از فناوری Dual Burn بهبود تعداد فریم‌های دریافتی را نیز مهیا ساخته است.

این ایستگاه گیمینگ قدرتمند تلفیق فرکانس 165 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 3 میلی‌ثانیه را در نمایشگری با وضوح تصویر QHD (دارای اندازه بزرگ‌تر در مقایسه با نسل پیشین و همچنین بهبود میزان روشنایی به 500nits) و پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی sRGB به ارمغان آورده است. با توجه به مشخصات ذکر شده و وارد نمودن فاکتور دریافت بسیار سریع و بدون تأخیر ورودی از طریق صفحه‌کلید TrueStrike و موتور گیمینگ هوش مصنوعی به معادله این لپ‌تاپ را می‌توان یک پشته کامل از ویژگی‌های گیمینگ با طراحی منحصر به فرد جهت کسب قهرمانی‌های پی‌در‌پی در بازی‌های کامپیوتری و رقابت‌های آنلاین در نظر گرفت.

لپ‌تاپ گیمینگ Legion 5 Pro کمپانی لنوو علاوه بر ویژگی‌های اشاره شده با تغییر طراحی کاور محافظ و تنوع رنگی خاکستری یا سفید خود، به همراه نور پس‌زمینه سفید از ظاهر متفاوتی نیز نسبت به نسل‌های پیشین خود بهره می‌برد. از جمله برخی از ویژگی‌های قابل پشتیبانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود دریچه تهویه قسمت پشتی برای افزایش راندمان خنک‌سازی
  • استفاده از لولا‌های نازک‌تر با دوام و ماندگاری بیشتر
  • افزایش سطح تاچ‌پد به‌منظور بهبود دامنه حرکتی
  • حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایشگر و نسبت 90 درصدی نرخ ابعاد صفحه
  • قرار گرفتن دوربین در قسمت بالایی صفحه نمایشگر به‌منظور بهبود استریم محتویات آنلاین
  • پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و nVIDIA G-SYNC

لپ‌تاپ Legion 5

از بازی‌های استراتژیک گرفته تا عناوین رقابتی چند نفره، تقریباً می‌توان گفت که برای هر علاقه و سلیقه‌ای بازی در دسترس می‌باشد. این گفته برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیز صادق است. نوت‌بوک Legion 5 کمپانی لنوو با ظاهر زیبا و تمیز خود، طراحی ساده و مینیمال شاسی، پشتیبانی از ویندوز 10 و دو سایز صفحه نمایشگر (پانزده و هفده اینچ) یکی دیگر از جلوه‌های قدرت‌نمایی این سازنده در حوزه سیستم‌های گیمینگ قابل حمل محسوب می‌شود.

نسخه 17.3 اینچی این لپ‌تاپ به رنگ آبی به همراه نور پس‌زمینه سفید روانه بازار شده و تجربه گیمینگ را با وضوح تصویر فول اچ‌دی، پنل IPS نمایشگر و فرکانس 144 هرتز در اختیار گیمرها قرار داده است. در سمت مقابل نسحه 15.6 اینچی لپ‌تاپ با برخورداری از مشخصه‌هایی همچون نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی sRGB و وضوح تصویر فول اچ‌دی طیف دیگری از کاربران و گیمرها را تحت پوشش خود قرار داده است. نسخه 15 اینچی نوت‌بوک مورد بحث از سنگینی وزن 2.4 کیلوگرم برخوردار بوده و علاوه بر آن رنگ آبی به همراه سیستم نورپردازی RGB در چهار نقطه، به رنگ سفید با نور پس‌زمینه آبی نیز طراحی و توسعه پیدا کرده است.

لپ‌تاپ‌های Legion 5 کمپانی لنوو با هرآنچه که برای تساوی میدان رقابت مورد نیاز می‌باشند طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند. عواملی همچون جدیدترین سخت‌افزارهای گیمینگ، هیت‌پایپ‌های مسی با راندمان بالا به همراه سیستم خنک‌سازی Coldfront 3.0 از جمله موارد قابل توجه محسوب می‌شوند. از جمله دیگر فناوری‌های حاضر می‌توان به صفحه‌کلید TrueStrike، تکنولوژی Q-Control و هوش مصنوعی اشاره کرد. هر دو نسخه 15 و 17 اینچی نوت‌بوک با پردازنده Ryzen 7 5800H Mobile و پردازشگرهای گرافیکی سری RTX Laptop طراحی و در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهند شد.

ایستگاه بازی Legion S600 و هدست بیسیم Legion H600

در کمپانی لنوو، نیازمندی‌های در حال تکامل جامعه گیمینگ با دقت دو چندانی رصد شده و محصولاتی با ملاحظه و منحصر به فرد پیوسته در حال خلق می‌باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایستگاه گیمینگ Legion S600 اشاره کرد. دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری هدست، ماوس و یا حتی تلفن همراه خود در میانه بازی و میدان نبرد نبوده و تمام تمرکز خود را صرف شکست دشمنان و پیروزی نمایید.

ایستگاه گیمینگ همیشه روشن مورد بحث با پشتیبانی از فناوری شارژ آویخته به شما اجازه می‌دهد تا هدست گیمینگ Legion H600 خود را بدون نیاز به اتصال هرگونه سیم و یا کابلی تنها با آویزان نمودن شارژ کرده و میز کار خود را تمیز نگاه دارید. علاوه بر آن صفحه Qi قرار گرفته در قسمت میانی آن نیز با توان خروجی 10 وات به گیمرها اجازه می‌دهد تا نه تنها ماوس و صفحه‌کلید، بلکه تلفن‌های همراه قابل پشتیبانی را به‌صورت بیسیم، حتی در صورت خاموش بودن لپ‌تاپ شارژ نمایند.

ایستگاه گیمینگ ذکر شده با پایه زیبا و چشم‌نواز خود نه تنها از جذابیتی مثال‌زدنی برخوردار بوده، بلکه از سبکی وزن (تنها 919 گرم) نیز بهره برده و از دو درگاه USB-A جهت اتصال وسایل و تجهیزات به‌منظور شارژ مبتنی بر سیم در قسمت پایینی خود نیز برخوردار می‌باشد. در سمت مقابل هدست گیمینگ Legion H600 نیز با فراهم آوردن کیفیت صدایی وصف‌نشدنی از طریق گیرنده 2.4GHz Lossless خود قادر است تا فضایی به وسعت 12 متر را پوشش داده و شما را از شر سیم و کابل‌های اتصالی خلاص کند.

هدست گیمینگ معرفی شده با میزان تأخیر بسیار پایین خود (فقط 35 میلی‌ثانیه) به‌صورت کاملاً اختصاصی برای درک فراتر و عمل سریع‌تر طراحی و توسعه پیدا کرده است که پشتیبانی از فناوری شارژ بیسیم از طریق آویزان نمودن از ایستگاه گیمینگ نیز بر این جذابیت افزوده است. هدبندهای در نظر گرفته شده برای محصول با کشش مناسب به‌خوبی بر روی سر ایستاده و هنگام قرار گرفتن دور گردن در استراحت بین مراحل نیز به شکل اولیه خود تغییر حالت می‌دهد. ابرهای گوشی با تشکیل از فوم حافظه‌دار و پارچه قابل تنفس بر راحتی دوچندان استفاده از هدست افزوده‌اند. از جمله دیگر ویژگی‌های مورد پشتیبانی می‌توان به تولید صدایی واضح و رسا از طریق درایورهای 50 میلی‌متری با پهنای باند 3M، فناوری انسداد نویزهای محیطی و امکان میوت (بی‌صدا) نمودن از طریق چرخش میکروفن اشاره کرد.

لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 و هدست گیمینگ Legion H200

گیمرهای رده ورودی و آن دسته از افرادی که از محدودیت بودجه برخوردار بوده، اما در عین حال علاقه‌مند به انجام بازی‌های کامپیوتری و کسب حداکثر لذت از این دنیای بی‌کران می‌باشند نیز توسط کمپانی لنوو فراموش نشده و به‌وسیله لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 و هدست گیمینگ Legion H200 تحت پوشش قرار داده شده‌اند. هدست معرفی شده اگرچه در مقایسه با محصول Legion H600 از ویژگی‌های کمتری پشتیبانی می‌کند، اما قابلیت پارچه قابل تنفس در قسمت گوشی‌ها و امکان بی‌صدا کردن میکروفن به‌وسیله چرخش آن را در کنار کیفیت صدای خارق‌العاده به ارمغان آورده است.

قیمت و تاریخ عرضه

  • لپ‌تاپ گیمینگ Legion 7 با قیمت اولیه 1669.99 دلار روانه بازار شده و انتظار می‌رود تا در تاریخ ژوئن سال 2021 میلادی در قفسه فروشگاه‌ها قابل تهیه و خرید باشد.
  • لپ‌تاپ گیمینگ Legion 7 Slim با شروع ماه مه روانه بازار شده، اما قیمت آن در حال حاضر هنوز مشخص نمی‌باشد.
  • لپ‌تاپ گیمینگ Legion 5 Pro که پیشتر تحت عنوان Legion 5P نیز نام‌گذاری شده است با شروع قیمت 999.99 دلار به بازار عرضه شده و انتظار می‌رود تا در ماه مارس سال 2021 میلادی در دسترس عموم قرار گیرد.
  • لپ‌تاپ گیمینگ Legion 5 در دو نسخه 15 و 17 اینچی با قیمت 769.99 دلار در دسترس کاربران و به‌خصوص گیمرها قرار گرفته و تاریخ عرضه آن نیز با نسخه Pro یکسان می‌باشد.
  • ایستگاه بازی Legion S600 از قیمتی در حدود 89.99 دلار بهره برده و انتظار می‌رود تا در ماه آوریل سال 2021 میلادی رنگ قفسه فروشگاه‌ها را به خود ببیند.
  • هدست‌های گیمینگ Legion H600 و Legion H200 به ترتیب با قیمت 99.98 و 49.99 دلار روانه بازار شده و هر دو محصول در ماه آوریل قابل تهیه و خرید می‌باشند.
  • در انتها لپ‌تاپ گیمینگ ای‌ام‌دی محور IdeaPad Gaming 3 از قیمت 669.99 دلار برخوردار بوده و تاریخ عرضه آن ماه ژوئن سال 2021 میلادی اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *