آموزش

راهنمای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های Kingston

راهنمای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های Kingston

کینگستون یکی از برندهای شناخته شده و خوش‌نام در بازار اس‌اس‌دی است که محصولات با ارزش خرید بالا و پشتیبانی پس از فروش مناسب را ارائه می‌دهد. کینگستون در فرآیند تولید اس‌اس‌دی‌های خود انواع شرایط و سناریوهای مختلف را به‌صورت سخت‌گیرانه مورد آزمایش قرار می‌دهد تا درایوها در هر حالتی بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. با این حال، ممکن است پس از مدتی یا در همان ابتدای کار اس‌اس‌دی با خطا یا مشکلات عملکردی همراه باشد که به منظور رفع آنها، کینگستون به‌روزرسانی‌های فرمویر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

معمولا یکی از انگیزه‌هایی که باعث به‌روزرسانی فرمویر توسط کاربران می‌شود، افزایش سرعت تبادل اطلاعات است. خوشبختانه این موضوع در خصوص اس‌اس‌دی‌های سری HyperX کینگستون نیز صادق است و با به‌روزرسانی فرمویر می‌توانید همزمان مشکلات را رفع کنید و سرعت درایو را افزایش دهید.

کینگستون یک نرم‌افزار اختصاصی برای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های خود ارائه کرده است که از این لینک امکان دریافت آن را دارید. این نرم‌افزار به خوبی با سری هایپرایکس، SSDNow KC100 و سایر اس‌اس‌دی‌های کینگستون سازگاری دارد. پیش از شروع کار، مانند همیشه توصیه می‌شود تا از تمامی اطلاعات ذخیره شده بر روی درایو خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. به‌روزرسانی‌های فرمویر معمولا غیرمخرب هستند و در صورتی که تاثیری بر روی اطلاعات ذخیره شده داشته باشند نیز پیش از شروع عملیات به شما هشدار داده خواهد شد.

نرم‌افزار Kingston SSDNOW Field Updater صرفا برای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی به‌کار می‌رود و برخلاف سایر نرم‌افزارها امکانات مدیریتی مانند پاکسازی امن (Secure Erase) و ایجاد درایو کلون (Drive Clone) را ارائه نمی‌دهد.

راهنمای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های Kingston

برای به‌روزرسانی فرمویر کافیست ابتدا نرم‌افزار را از صفحه رسمی دانلود کنید. این نرم‌افزار به همراه آخرین فرمویر موجود ارائه می‌شود و بنابراین نیازی به دانلود جداگانه فرمویر ندارید. کافیست بر روی گزینه Update Firmware کلیک کنید. پیغامی ظاهر می‌شود که تمامی فایل‌های در حال اجرا از روی اس‌اس‌دی را ببندید، چرا که احتمال ریستارت شدن اس‌اس‌دی وجود دارد.

راهنمای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های Kingston

با کلیک بر روی دکمه Proceed، به‌روزرسانی فرمویر آغاز شده و نوار پیشرفت وضعیت را به شما نشان می‌دهد. با اتمام فرآیند به‌روزرسانی یک تیک سبز رنگ بر روی آیکون درایو درج می‌شود.

راهنمای به‌روزرسانی فرمویر اس‌اس‌دی‌های Kingston

اگرچه نرم‌افزار اختصاصی کینگستون امکانات متنوعی را ارائه نمی‌دهد اما در زمینه به‌روزرسانی فرمویر بسیار ساده و کارآمد عمل می‌کند.

منبع: storagereview

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *