سخت‌افزار

پاس نمودن تأییدیه‌های G-Sync توسط نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P گیگابایت

کمپانی گیگابایت با عرضه مانیتور تاکتیکی خود تحت عنوان AD27QD برای اولین بار در ژانویه سال 2019 میلادی و جلب نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان و بازخوردهای مثبت، ورود خود به بازار نمایشگرهای کامپیوتری را به‌صورت رسمی آغاز کرد. مانیتورهای آئورس کمپانی گیگابایت به لطف پاسخ‌گویی به نیازمندی‌های گیمرها و افراد گوناگون در مقایسه با محصولات رقیب خود از بهسازی‌های فراتری برخوردار بوده و کمپانی گیگابایت همچنان سیاست طراحی ویژگی‌های جدید و تعبیه‌سازی آن‌ها در نمایشگرهای خود را در پیش گرفته است که نتیجه آن را اکنون می‌توان در ساختار نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P مجدداً مشاهده کرد.

نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P اخیراً عرضه شده از جانب کمپانی گیگابایت موفق به پاس نمودن مشخصه‌های ضروری و مورد نیاز فناوری G-Sync انویدیا شده و سازگاری با تکنولوژی فوق را به‌صورت رسمی برای کاربران میسر ساخته‌اند. در صورتی که به دنبال تهیه و خرید مانیتوری با وضوح تصویر بالا، زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه، نرخ فرکانس 165 هرتز و پنل IPS مبتنی بر استاندارد HDR400 بوده و در عین حال، پشتیبانی از فناوری G-Sync نیز از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P می‌توانند نیازهای شما را به‌راحتی پاسخ گویند.

نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P کمپانی گیگابایت موفق به پاس نمودن تست‌های استاندارد VESA Display400 شده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کنندگان و بینندگان خود به ارمغان آورده‌اند. علاوه بر آن پشتیبانی از 95 درصد طیف استاندارد DCI-P3 و 10bit color نیز از جمله دیگر مزیت‌های موجود به شمار می‌رود. مانیتور آئورس FI27Q-P با پشتیبانی از قابلیت High Bit Rate 3 (به اختصاص HBR3) قادر است تا پهنای باند بالایی را به ارمغان آورده و آزادی عمل فراتری را در نرخ فرکانس 165 هرتز و وضوح تصویر QHD در اختیار افراد قرار دهد. علاوه بر آن پشتیبانی از فناوری Black Equalizer 2.0 و پردازش هم‌زمان تعداد 1296 پارتیشن کاملاً متمایز از یکدیگر، در عین بهینه‌سازی صفحه جهت افزایش روشنایی نقاط تاریک موجود در صحنه‌های گوناگون و بهبود دید از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل توجه نمایشگر مورد بحث به شمار می‌رود.

منبع: Gigabyte

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “پاس نمودن تأییدیه‌های G-Sync توسط نمایشگرهای FI27Q و FI27Q-P گیگابایت

  1. فرهاد گفت:

    سلام
    مانیتور آئورس FI27Q-P با پشتیبانی از قابلیت High Bit Rate 3 (به اختصاص HBR3) قادر است
    این جمله آیا برای هر دو ماانیتور هست یا فقط مختص مانیتور کیو پی هست

    1. سردبیر گفت:

      سلام
      قابلیت‌هایی که در ابتدا ذکر شده‌اند، مربوط به هر دو مانیتور می‌باشد. اما قابلیت HBR3 صرفا مختص به مدل FI27Q-P است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *