سخت‌افزار

کارت گرافیک +RX 5700 XT Taichi X 8G OC به بازار عرضه شد

کارت گرافیک +RX 5700 XT Taichi X 8G OC به بازار عرضه شد

ازراک، کمپانی فعال درزمینهٔ طراحی و توسعه سخت‌افزارهای کارت گرافیک، مادربرد و رایانه‌های شخصی کوچک امروز در جدیدترین اقدام خود کارت گرافیک Taichi X را روانه بازار کرد. محصول منحصر به فرد و جذاب معرفی شده که تحت عنوان +RX 5700 XT Taichi X 8G OC شناخته می‌شود با پشتیبانی از آخرین نسل از پردازشگرهای گرافیکی RX 5700 XT کمپانی ای‌ام‌دی و هشت گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 با رابط 256 بیت قادر است تا توان محاسباتی خارق‌العاده و چشمگیری را در یک طراحی زیبا و چشم‌نواز به ارمغان آورده و در سناریو‌های گوناگونی همچون گیمینگ و تولید محتوا مورد استفاده قرار گیرد.

در فرهنگ کشور چین، تایچی نمایانگر وضعیت فلسفی Yin و Yang می‌باشد. کارت‌های گرافیک سری تایچی کمپانی ازراک به‌صورت کاملاً اختصاصی برای آن دسته از افرادی که طراحی و کیفیت را در اولویت قرار داده‌اند توسعه یافته و به پشتیبانی از ویژگی‌های پریمیوم و پیشرفته برای رفع نیازهای گوناگون و ایفای نقش در وظایف مختلف پرداخته است. به‌منظور پیشبرد روح تایچی که سمبلی از تعادل بین پایداری و ظرافت است، کارت‌های گرافیک سری تایچی با فراهم آوردن دو مؤلفه اساسی، یعنی طراحی و کیفیت مورد طراحی و توسعه قرار گرفته‌اند.

کارت گرافیک +Taichi X OC جدید توسعه یافته از یک هیت‌سینک مبتنی بر طراحی 2.5 اسلات بهره برده و تعداد سه فن خنک‌کننده به همراه جلوه‌های نورپردازی ARGB با قابلیت شخصی‌سازی از طریق نرم‌افزار را در ساختار خود جای داده است. از جمله دیگر نکات برجسته طراحی کارت گرافیک می‌توان به صفحه پشتی فلزی سه‌بعدی، تعداد شش درگاه خروجی تصویر (چهار اتصال DisplayPort و دو اتصال HDMI) و بایوس دوگانه اشاره کرد. معماری RDNA تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی RX 5700 XT کمپانی ای‌ام‌دی، به همراه پشتیبانی آن از مشخصات فنی منحصر به فرد سبب شده است تا کارت گرافیک مورد بحث تجربه‌ای روان و دلپذیر را در وضوح تصویر 1440p به ارمغان آورد. طراحی 10+1 مدار رگلاتور و کیفیت بالای آن در بهبود سرعت کلاک کارت گرافیک بسیار تأثیرگذار ظاهر شده و دستیابی به فرکانس 2040 مگاهرتز را برای هسته گرافیکی ممکن ساخته است.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *