اخبار, سخت‌افزار

مشکلات تأمین موجودی پردازنده‌های اینتل هنوز حل نشده‌اند!

مشکلات تأمین موجودی پردازنده‌های اینتل هنوز حل نشده‌اند!

خانم Michelle Johnston Holthaus، نائب رئیس اجرایی و مدیر بخش فروش، ارتباط و بازاریابی کمپانی اینتل در جدیدترین نامه ارسالی به مشتریان و شریکان خود اظهار داشته است که این کمپانی، با وجود تلاش‌های بسیار خود هنوز موفق به پشت سر گذاشتن چالش‌های موجود در حوزه توسعه و ساخت پردازنده‌های رایانه‌ای نشده و در حوزه عرضه بر تقاضای بازار همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بسیاری می‌باشد. او اظهار داشته است که با وجود سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری کمپانی اینتل در مقاوم‌سازی کارخانه‌های تولید لیتوگرافی 14 نانومتر و بهبود دو رقمی خروجی در نیمه دوم سال 2019 میلادی (در مقایسه با نیمه اول سال جاری)، هنوز هم تقاضای بازار نسبت به عرضه بیشتر بوده و چالش‌های بسیاری را در مسیر این کمپانی ایجاد کرده است. او اظهار داشته است:

“رشد پایدار بازار در سال 2019 میلادی از تلاش‌های کمپانی اینتل و پیش‌بینی‌های انجام پذیرفته پیشی گرفته است. تأمین موجودی در کسب و کار رایانه‌های شخصی، جایی که ما با منابع محدود در حال فعالیت می‌باشیم بسیار مشکل است. این رویداد ما را در جذب تنوع تولید که در یک چهارم کنونی تجربه کردیم باز داشته و انعطاف‌پذیری موجود را با کاهش بیشتری همراه ساخته است. این موضوع در ایجاد تأخیر در تولید و ارسال محصولات که تأثیر بعضاً قابل توجهی را برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند قابل مشاهده می‌باشد. “

کمپانی اینتل نمایندگان محصولات خود را جهت پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان تشویق کرده است. این عمل بر طبق برخی یک راه دیگر برای حفظ کسب و کار تفسیر شده است. کمپانی اینتل در حال حاضر با دو مشکل اساسی در مسیر پیش روی خود در حال دست و پنجه نرم کردن می‌باشد:

  •  تأمین موجودی لیتوگرافی 14 نانومتر خود برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار و ایجاد تعادل در فاکتور عرضه بر تقاضا
  • گذار از فناوری ساخت 14 نانومتر به 10 نانومتر به‌صورت کمی

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *