سخت‌افزار

گیگابایت نمایشگر تاکتیکی AORUS CV27Q را روانه بازار کرد

گیگابایت نمایشگر تاکتیکی AORUS CV27Q را روانه بازار کرد

کمپانی گیگابایت، پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه قطعات کارت گرافیک و مادربرد امروز در تازه‌ترین اقدام خود نمایشگر تاکتیکی و گیمینگ AORUS CV27Q با برخورداری از صفحه‌نمایش با انحنای 1500R را روانه بازار کرد. در ساختار دستگاه مانیتور فوق که از صفحه‌ای به بزرگی 27 اینچ با وضوح تصویر 2560×1440 پیکسل و نسبت ابعاد 16:9 بهره می‌برد از پنل نوع VA استفاده شده و با پشتیبانی از ویژگی‌های منحصر به فردی همچون فناوری‌های Black Equalizer 2.0 و نسخه ارتقاء یافته ANC 2.0، بهبودهای فراتری را در مقایسه با دیگر نسخه‌های هم‌رده خود به ارمغان آورده است.

بازی بازان به لطف انحنای 1500R صفحه‌نمایش و طراحی منحصر به فرد نمایشگر AORUS CV27Q می‌توانند در محیط بازی غرق ‌شده و تجربه بسیار شگفت‌‎انگیزی را از اجرای عناوین مورد علاقه خود کسب نمایند. فناوری Black Equalizer 2.0 با استفاده از تقسیم صفحه‌نمایش به دو زیر مجموعه 1296 بخشی و تقویت هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه، قابلیت دید بهتر را در محیط‌های تاریک به افراد اعطا کرده و در عین حال از افزایش بیش از اندازه نور نواحی روشن نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. قابلیت فوق نه تنها در اجرای بازی‌های رایانه‌ای، بلکه تماشای فیلم‌های ویدئویی نیز بسیار کاربردی به شمار رفته و راهکاری ایده‌آل برای آن دسته از افرادی که قصد تلفیق دو حوزه گیمینگ و چندرسانه‌ای را در سر دارند به شمار می‌رود. فناوری فوق در نظر برخی یکی از نقاط قوت نمایشگر تاکتیکی AORUS CV27Q محسوب می‌شود.

از زمان عرضه نمایشگرهای سری تاکتیکی آئورس تاکنون، فناوری انحصاری انسداد نویزهای فعال (ANC) به‌عنوان یکی از ویژگی‌های محبوب در میان بازی بازان محسوب می‌شود. به لطف طراحی انحصاری مدار مجتمع و آرایه‌ای از میکروفن‌های گوناگون، فناوری ANC با غیرفعال نمودن نویزهای محیطی، شفافیت بسیار بیشتری را در برقراری ارتباط صوتی با دوستان و هم‌گروهی‌های افراد به ارمغان آورده است. نسخه ارتقاء یافته فناوری ANC 2.0 نمایشگر AORUS CV27Q قادر است تا نسبت نرخ سیگنال به نویز (SNR) را به مقدار 120 دسی‌بل افزایش داده و پشتیبانی از هدفون‌های امپدانس بالا در محدوده 600 اهم را فراهم آورد.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *