سخت‌افزار

آیا کمپانی انویدیا به دنبال عرضه کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super است؟

آیا کمپانی انویدیا به دنبال عرضه کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super است؟

اگر در زمان مقداری به عقب بازگشته و گفته‌های کمپانی انویدیا در خصوص محصولات خود را بررسی کنیم، در میابیم که این شرکت پیشتر علاقه‌ای در طراحی و توسعه کارت گرافیکی پیشرفته را از خود نشان نداده و عنوان پرچم‌دار در خط تولید محصولات سری RTX Super را به کارت RTX 2080 Super واگذار کرده است، اما اطلاعات جدید منتشر شده تصمیم دیگری را نشانگر می‌باشند.

پیشتر در ماه ژوئن سال جاری میلادی، رسانه‌های نظیر Guru3D در طی صحبت خود با کمپانی انویدیا در یافته بودند که این کمپانی هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت عرضه کارت گرافیک RTX 2080 Ti تحت سری محصولات Super را در سر ندارد؛ اما جدیدترین به‌روزرسانی انجام شده در اطلاعات نرم‌افزار AIDA64 نمایانگر تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی جدیدی است که گمانه‌زنی‌های مختلفی را پیرامون خود به راه انداخته است.

تغییرات انجام پذیرفته در نسخه Beta 6.00.5151 نرم‌افزار AIDA64 کارت گرافیک جدید و تازه‌نفس تحت عنوان GeForce RTX T10-8 بر پایه تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی TU102 را نمایانگر می‌باشد. همان‌طور که می‌دانیم، پردازشگر گرافیکی TU102 تنها در محصولات پیشرفته و گران قیمت کمپانی انویدیا مورد استفاده قرار گرفته و حضور آن پیشتر در کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti ،Titan RTX ،Quadro 8000 و Quadro 6000 مشاهده شده است. آیا کمپانی انویدیا به دنبال عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Super در آینده‌ای نزدیک است؟

آیا کمپانی انویدیا به دنبال عرضه کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super است؟

استراژی فوق پیشتر از جانب انویدیا بارها مورد استفاده قرار گرفته و هدف از آن اجرای آن، حفظ عنوان دارنده قدرتمندترین کارت گرافیک در جهان می‌باشد. تصمیم کمپانی فوق در عدم طراحی و توسعه کارت گرافیک RTX 2080Ti Super و تغییر ناگهانی آن، درست پس از معرفی و عرضه محصولات کمپانی رقیب به بازار و نمایش قدرت و پتانسیل آن‌ها در حوزه‌های مختلفی نظیر گیمینگ الگویی ساده و در عین حال تکراری را نمایانگر است. کمپانی انویدیا قدرتمندترین پردازشگر گرافیکی و محصول پرچم‌دار خود را جهت عرضه در انتهای خط تولید در نظر گرفته و از این طریق قصد سورپرایز نمودن علاقه‌مندان را در سر دارد.

منبع: Guru3D

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *