سخت‌افزار

مانیتور AW5520QF کمپانی Alienware ماه آینده عرضه می‌شود

مانیتور AW5520QF کمپانی Alienware ماه آینده عرضه می‌شود

اگر به خاطر داشته باشید، پیشتر در طی نمایشگاه CES 2019، اخباری مبنی بر احتمال طراحی و عرضه نمایشگری (AW5520QF) منحصر به فرد و زیبا از جانب کمپانی Alienware در سطح اینترنت گسترش پیدا کرد. اکنون بر طبق جدیدترین اطلاعات منتشره، این موضوع دیگر یک شایعه نبوده و کمپانی فوق حقیقتاً به دنبال عرضه مانیتوری زیبا در رده گیمینگ به بازار می‌باشد، اما آیا قیمت در نظر گرفته شده برای آن می‌تواند در جلب نظر مخاطبان تأثیرگذار باشد؟

نمایشگر AW5520QF کمپانی Alienware از صفحه‌ای به بزرگی 55 اینچ برخوردار بوده و همراه با وضوح تصویر 4K و فرکانس 120 هرتز در مراحل تولید قرار دارد. سرعت پاسخ‌گویی 0.5 میلی‌ثانیه‌ای این مانیتور در حذف حالت تاری تصاویر و افزایش جذابیت بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. محصول فوق برای عرضه در تاریخ 30 ام سپتامبر سال جاری میلادی در نظر گرفته شده و از قیمت غیرمعقولی معادل 3.999 دلار برخوردار می‌باشد!

مانیتور AW5520QF کمپانی Alienware ماه آینده عرضه می‌شود

دستگاه مانیتور AW5520QF از نرخ کنتراست 130.000:1 بهره برده (دسترسی به این مقدار به دلیل برتری ذاتی پنل‌های OLED در نمایش خالص رنگ مشکی امکان‌پذیر شده است) و میزان روشنایی آن برابر با 400 nits (بدون پشتیبانی از فناوری HDR) تنظیم شده است. در ساختار این نمایشگر از پنل OLED با قابلیت نمایش 98.5 درصد از رنگ‌های طیف DCI-P3 استفاده شده و کیفیتی محض در هنگام تماشای محتویات در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله درگاه‌های ورودی و خروجی اطلاعات می‌توان به یک پورت DisplayPort 1.2، تعداد سه پورت HDMI 2.0، چهار پورت یو‌اس‌بی، یک جک صدای S/PDIF و یک جک اتصال هدفون اشاره کرد. زیبایی و جذابیت ظاهری محصول با جلوه‌های نورپردازی RGB گنجانده شده در قسمت پشتی مانیتور با افزایش بیشتری همراه شده است. نظر شما چیست؟ آیا مانیتور جدید کمپانی Alienware با وجود قیمت بسیار بالای خود از ارزش خرید برخوردار بوده و می‌تواند در جلب نظر مخاطبان موفق باشد؟

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *