سخت‌افزار

کمپانی بایواستار مادربرد RACING B365GTA خود را معرفی کرد

کمپانی بایواستار مادربرد RACING B365GTA خود را معرفی کرد

کمپانی بایواستار، پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه سخت‌افزارهای مادربرد، کارت گرافیک و دستگاه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات مفتخر است تا گستردگی نسل چهارم مادربردهای سری RACING خود را با معرفی محصول دیگری تحت عنوان BIOSTAR RACING B365GTA با افزایش بیشتری همراه سازد. مادربرد فوق به‌صورت کاملاً اختصاصی برای بازی بازانی که به دنبال یک سخت‌افزار پر کیفیت و دارای قابلیت‌های کلاس A پلاس می‌گردند توسعه یافته و سطح کارایی حرفه‌ای را با پشتیبانی از قطعات پریمیوم برای علاقه‌مندان خود به ارمغان آورده است. تضمین کیفیت بر طبق گفته بایواستار با گستردگی فراوانی در ساختار این محصول پیاده‌سازی شده و تحقق این ویژگی با فدا نمودن دیگر پارامترهای مهم و حیاتی نظیر طول عمر میسر نشده است.

کمپانی بایواستار مادربرد RACING B365GTA خود را معرفی کرد

سخت‌افزار مادربرد RACING B365GTA کمپانی بایواستار از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار بوده و جذابیت ظاهری ویژه‌ای در ساختار آن پیاده‌سازی شده است، اما در عین حال، سادگی محصول با افزودن بیش از اندازه مؤلفه‌هایی همچون چراغ‌های نورپردازی از بین نرفته و سخت‌افزاری اقتصادی و مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. در طراحی این مادربرد همان‌طور که از عنوان آن مشخص است از یک چیپست B365 استفاده شده و قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های مرکزی نسل هشتم و نهم کمپانی اینتل توسط آن به ارمغان آورده شده است. از جمله دیگر قابلیت‌های محصول می‌توان به شکاف توسعه PCI-E M.2 32 Gb/s (با امکان پشتیبانی از حافظه‌های Optane کمپانی اینتل)، درگاه USB 3.1 Gen1 (پهنای باند پنج گیگابیت بر ثانیه) برای افزایش چشمگیر سرعت انتقال اطلاعات به دستگاه‌های قابل حمل همچون حافظه‌های فلش و سهولت در استفاده از آن‌ها و یک درگاه خروجی تصویر HDMI با قابلیت نمایش تصاویر در وضوح 4K اشاره کرد.

کمپانی بایواستار مادربرد RACING B365GTA خود را معرفی کرد

امکان استفاده از 64 گیگابایت حافظه اصلی DDR4 از طریق تعداد چهار شکاف توسعه DIMM نیز میسر می‌باشد. طراحی سخت‌افزار مادربرد RACING B365GTA بر پایه تلفیقی از دو رنگ خاکستری و مشکی انجام شده و زیبایی چشم‌نوازی را در ساختار خود پیاده‌سازی نموده است.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *