نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

اسناد ثبت مادربردهای Z490 ام‌اس‌آی رویت شدند

اسناد ثبت مادربردهای Z490 ام‌اس‌آی رویت شدند

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید کمپانی اینتل آماده می‌شود تا نسل جدید پردازنده‌های رده دسکتاپ خود را به بازار معرفی کند. پردازنده نسل دهم اینتل با اسم رمز Comet Lake-S از 10 هسته پردازشی قدرتمند برخوردار بوده و هر چه به زمان معرفی این پردازنده‌ها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم تولیدکننده‌های مادربرد باید بستر لازم برای میزبانی از پردازنده‌های جدید اینتل را ایجاد کنند.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا یکی از سازمان‌هایی است که منابع اطلاعاتی آن همواره جزییات جدیدی را در خصوص مادربردهای آینده در اختیارمان قرار می‌دهد. در همین راستا به لطف فاش شدن اسناد ثبتی در این اتحادیه، اطلاعاتی از مادربردهای جدید ام‌اس‌آی مبتنی بر چیپست Z490 و سوکت LGA 1200 اینتل بدست آمده است.

با توجه به شیوه نامگذاری مادربردهای MSI با دیدن این سند فاش شده تعجب نخواهید کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در این سند می‌توان دریافت که ام‌اس‌آی به زودی از مادربردهای Z490-A PRO (ATX استاندارد)، Creator Z490I (فرم فاکتور Mini-ITX)، MAG Z490 TOMAHAWK (ATX استاندارد)، MPG Z490M GAMING EDGE WIFI (Micro-ATX) ،MPG Z490 GAMING ،CARBON WIFI (ATX استاندارد)، MPG Z490 GAMING PLUS (ATX استاندارد)، MEG Z490I UNIFY (Mini-ITX)، MEG Z490 UNIFY (ATX استاندارد)، MPG Z490 GAMING EDGE WIFI (ATX استاندارد)، MEG Z490 ACE (ATX استاندارد) و MEG Z490 GODLIKE (E-ATX) رونمایی خواهد نمود.

مانند گذشته به احتمال زیاد این بار نیز ام‌اس‌آی مدل‌های سری GODLIKE را به عنون پرچمداران خود در مادربردهای Z490 معرفی خواهد کرد. در این صورت باید انتظار ویژگی‌ها و امکانات ارتقا یافته و رده بالا به همراه قیمتی گران را هم داشته باشید.

اینتل هنوز زمان معرفی رسمی مادربردهای چیپست سری 400 را مشخص نکرده است. شاید یکی از دلایلی که در جریان نمایشگاه CES 2020 نیز اطلاعاتی در این خصوص در دسترس کاربران قرار نگرفت همان مشکل گرما و مصرف بالای پردازنده‌های Comet Lake-S باشد که اینتل را ناچار ساخته فعلا از ارائه زمان مشخص برای معرفی این محصولات دست نگه دارد.

منبع: techpowerup

خروج از نسخه موبایل