سخت‌افزار

اطلاعات دو مادربرد MSI X570 Gaming Pro Carbon و X570 Gaming Plus فاش شد

اطلاعات دو مادربرد MSI X570 Gaming Pro Carbon و X570 Gaming Plus فاش شد

وب‌سایت معتبر Videocardz از جدیدترین مادربردهای مبتنی چیپست AMD X570 پرده برداشت. این بار اطلاعاتی از دو مادربرد جدید ام‌اس‌آی برای پردازنده‌های Ryzen 3000 به بیرون درز کرده است. باتوجه به اینکه تنها چند روز تا برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس فاصله داریم به نظر می‌رسد جزییات بیشتری نیز از محصولات مبتنی بر چیپست جدید AMD در فضای اینترنت مشاهده شود.

براساس یافته‌های Videocardz حداقل دو مادربرد جدید وجود دارد که از چیپست AMD X570 پشتیبانی می‌کنند. البته بدون شک مادربردهای بیشتری در خانواده سوکت AM4 وجود خواهند داشت که از پردازنده‌های نسل سوم Ryzen پشتیبانی می‌کنند اما فعلا تصاویر دو مورد از آنها به بیرون درز پیدا کرده است.

مادربرد MSI X570 Gaming Pro Carbon که در واقع نسخه حرفه‌ای‌تر و گران‌ قیمت‌تر محسوب می‌شود از VRM با 12 فاز قدرت بهره برده و احتمالا عملکرد بسیار خوبی را در زمینه اورکلاک پردازنده‌های جدید AMD Ryzen از خود به نمایش خواهد گذاشت. سوکت AM4 برق خود را از یک اتصال 4+8 پین تامین نموده و همچنین فناوری‌های انحصاری DDR4 Boost و Core Boost ام‌اس‌آی نیز به منظور افزایش سرعت‌های هسته از طریق بایوس در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

اطلاعات دو مادربرد MSI X570 Gaming Pro Carbon و X570 Gaming Plus فاش شد

چهار اسلات DDR4 DIMM امکان استفاده از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 را میسر نموده و به لطف شش پورت SATA III و دو پورت USB 3.0 در پنل جلویی، کاربر می‌تواند انواع ذخیره‌سازها را مورد استفاده قرار دهد.

MSI X570 Gaming Pro Carbon از دو اسلات PCI-e 4.0 x16، دو اسلات PCI-e 4.0 x1 و دو اسلات M.2 بهره می‌برد.

مادربرد MSI X570 Gaming Plus از نظر امکانات کمی محدودتر بوده و از یک VRM با 6 یا 8 فاز قدرت بهره می برد. در این مادربرد نیز شش پورت SATA III، دو اسلات PCI-e 4.0 x16، سه اسلات PCI-e 4.0 x1 و دو اسلات M.2 استفاده شده است.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *