سخت‌افزار

ایسر از مانیتور حرفه‌ای Predator CG437KP رونمایی کرد

Predator CG437KP

کمپانی ایسر به تازگی از مانیتور حرفه‌ای و بزرگ خود تحت عنوان Predator CG437KP رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل 43 اینچی بهره می‌برد که قادر است به خوبی یک استودیو طراحی و یا اتاق کوچک را پر کند. ایسر در این مانیتور از پنل VA استفاده کرده که به سرعت پاسخگویی بالا، زوایای دید وسیع، کنتراست بالا و فرآیند تولید ارزان‌تر نسبت به انواع IPS مشهور می‌باشد.

نرخ تازه‌سازی در این پنل 144 هرتز بوده و تصاویری که با سرعت 90 یا 120 فریم قابلیت اجرا داشته باشند بر روی این مانیتور بزرگ بسیار تماشایی خواهند بود. تکنولوژی Adaptive Sync نیز در Predator CG437KP به کار گرفته شده تا از همگام‌سازی هر چه بهتر نرخ تازه‌سازی و نرخ فریم بر ثانیه اطمینان حاصل گردد.

مانیتور جدید ایسر از سه پورت HDMI بهره می‌برد که قابلیت اتصال همزمان کنسول‌های بازی مختلفی نظیر نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را به کاربر می‌دهد. علاوه بر این، یک پورت DisplayPort و یک پورت USB-C نیز در نظر گرفته شده است. در بخش جلویی مانیتور یک سنسور نور و یک سنسور فعالیت وجود دارد که به لطف آنها Predator CG437KP قادر است سطوح روشنایی مناسب با شرایط محیطی را تنظیم کرده و زمانی که هیچ کس از مانیتور استفاده نمی‌کند به صورت خودکار به حالت Sleep برود.

این مانیتور با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسلی قادر است تصاویر بازی‌ها را با سرعت‌های 60، 90 و 120 فریم بر ثانیه به صورت کاملا روان و لذت‌بخش به نمایش بگذارد. متاسفانه همان طور که انتظار می‌رود برای خرید مانیتوری با این ابعاد، وضوح تصویر و امکانات کار آسانی در پیش ندارید، چرا که باید هزینه 1500 یورویی را برای آن پرداخت نمایید که از عهده هر کاربری بر نمی‌آید.

ایسر مانیتور Predator CG437KP را برای گیمرها یا کاربران علاقه‌مند جدی که محدودیت خاصی در زمینه بودجه ندارند تولید نموده و بدون شک کسی از خرید آن نیز پشیمان نخواهد شد.

منبع: xiaomist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *