سخت‌افزار

ای‌دیتا فلش مموری UE700 Pro را عرضه کرد

UE700 Pro

کمپانی ای‌دیتا یکی از تولیدکنندگان پیشتاز و شناخته شده در زمینه تولید انواع ماژول‌های حافظه‌های رم DRAM، حافظه‌های مبتنی بر NAND Flash و لوازم جانبی موبایل به حساب می‌آید. این تولیدکننده موفق امروز فلش مموری جدید خود تحت عنوان UE700 Pro را به بازار عرضه کرد.

این فلش مموری USB از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده و سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 360 و 180 مگابایت بر ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. این درایو USB فضای ذخیره‌سازی بسیار مناسب 256 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار داده و به همین دلیل برای ذخیره یا تبادل اطلاعات حجیم مانند انواع فیلم، ویدیو و مشابه آن بسیار مناسب محسوب می‌شود.

به لطف فرم فاکتور باریک و جمع و جور 7 میلی‌متری و سطح تولید شده از آلومینیوم برس خورده، کاربران می‌توانند از قابلیت حمل بالا و استایل جذاب UE700 Pro به صورت همزمان بهره ببرند.

UE700 Pro

فلش مموری جدید ای‌دیتا از رابط اتصال جدید و پرسرعت USB 3.1 بهره می‌برد و به همین دلیل سرعت تبادل اطلاعات بین آن و دستگاه های سازگار با این تکنولوژی ارتباطی در سطح بالایی قرار خواهد داشت. برای مثال کاربر می‌تواند یک فایل فیلم 4 گیگابایتی با کیفیت بالا را تنها در 22 ثانیه در UE700 Pro ذخیره نماید.

به منظور بهره‌گیری از این سرعت، ای‌دیتا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را در این فلش مموری در اختیارتان قرار داده تا به راحتی هزاران تصویر و ویدیوی با کیفیت بسیار بالا را با خود به همراه داشته باشید. UE700 Pro همچنین از طراحی بدون درب بهره برده و قسمت اتصال دهنده آن با یک حرکت ساده انگشت به سمت درون یا بیرون باز و بسته می‌شود. این طراحی علاوه بر حذف شدن درب مزیت جمع و جور بودن ابعاد درایو را نیز به همراه دارد.

یک چراغ ال‌ای‌دی آبی رنگ و زیبا نیز بر روی درایو قرار دارد که به لطف بدنه‌ای آلومینیومی و براق، جلوه‌ای چشم‌نواز را به این محصول داده است. برای جابجایی هر چه آسانتر یک بخش مخصوص برای قرار دادن درایو در حلقه یک جاسوییچی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *