سخت‌افزار

بهترین کانفیگ Mac Pro جدید اپل می‌تواند 50 هزار دلار قیمت داشته باشد!

بهترین کانفیگ Mac Pro جدید اپل می‌تواند 50 هزار دلار قیمت داشته باشد!

همان طور که می‌دانید کمپانی اپل به تازگی از کامپیوترهای Mac Pro جدید خود رونمایی کرد و این نسخه نیز همانند نسخه‌های قدیمی‌تر قیمت ارزانی نخواهد داشت. در واقع قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این کامپیوترهای قدرتمند 5999 دلار آمریکا می‌باشد که رقم قابل توجهی به حساب می‌آید. بدون شک مانند هر دستگاه دیگری، وقتی کاربر به سراغ کانفیگ‌های بالاتر می‌رود قیمت نیز افزایش می‌یابد، اما در مورد مک پرو جدید اپل اوضاع چگونه است؟

اپل هنوز این کامپیوترهای جدید را روانه بازار نکرده است و به همین دلیل فعلا نمی‌دانیم کانفیگ‌های دیگر Mac Pro از چه قیمتی برخوردار خواهند بود اما وب‌سایت معتبر The Verge یک پیش‌بینی قیمتی را انجام داده تا کاربران از بازه قیمتی که این محصول در آن قرار خواهد گرفت درک بهتری داشته باشند.

به گفته The Verge به نظر می‌رسد بهترین و قدرتمندترین کانفیگ مک پرو به همراه نمایشگر جدید و فوق‌العاده Pro Display XDR اپل (با قیمت 4999 دلار!) می‌تواند رقم قابل توجه 50 هزار دلاری را به خریدار تحمیل کند. پیش‌بینی‌های کارشناسان این وب‌سایت در واقع با در نظر گرفتن کانفیگ پایه Mac Pro و سپس افزودن 12 ماژول رم 128 گیگابایتی DDR4 ECC با مجموع قیمت 18 هزار دلاری انجام گرفته است.

بهترین کانفیگ Mac Pro جدید اپل می‌تواند 50 هزار دلار قیمت داشته باشد!

آنها سپس دو اس اس دی با ظرفیت دو ترابایتی را هر کدام به قیمت 2400 دلاری به کانفیگ پایه افزوده و سپس پردازنده قدرتمند 28 هسته‌ای Core Xeon W با هسته‌های 2.5 گیگاهرتزی را به قیمت 7500 دلار در نظر گرفتند. برای پردازش‌های گرافیکی نیز دو کارت گرافیک AMD Radeon Pro Vega II با قیمت مجموعا 12 هزار دلار برای کامل کردن این کانفیگ عجیب و غریب مک پرو در نظر گرفتند.

تمام این قطعات وقتی به پایه‌ترین کانفیگ Mac Pro اضافه شوند قیمت سرسام‌آور 50 هزار دلاری را ارائه می‌دهند. اگرچه این رقم‌ها تنها پیش‌بینی‌های کارشناسان این وب‌سایت با توجه به وضعیت بازار می‌باشد، اما از آنجایی که کانفیگ پایه این کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند 5999 دلار است بعید نیست شاهد چنین قیمت‌های قابل توجهی باشیم! آقا شما حاضرید برای مک پرو جدید همچنین هزینه‌ای کنید؟

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *