سخت‌افزار

وایپر گیمینگ ماژول رم جدید Viper Steel Series را معرفی کرد

Viper Steel Series

شرکت VIPER GAMING که برندی تجاری تحت مالکیت کمپانی پاتریوت محسوب می‌شود امروز از ماژول رم جدید DDR4 SODIMM خود تحت عنوان Viper Steel Series رونمایی کرد. این ماژول از فرکانس کاری بسیار عالی 3000 مگاهرتزی و ظرفیت 8 تا 16 گیگابایتی بهره می‌برد. وایپر گیمینگ با عرضه این ماژول حافظه در واقع قدرت سخت‌افزاری کامپیوترهای شخصی دسکتاپ را برای کاربران لپ‌تاپ و سایر کامپیوترهایی که با فرم فاکتور کامپکت و جمع و جور طراحی می‌شوند به ارمغان خواهد آورد.

ماژول‌های Viper Steel series SODIMM این دستگاه‌ها را قادر می‌سازند تا عملکردی سطح بالا و حرفه‌ای را بدون هیچگونه ناپایداری در شرایط پرفشار در اختیار گیمر قرار دهند. این ماژول‌ها با شرایط بسیار سختی مورد آزمایش قرار گرفته و سازگاری کامل آنها با پلتفرم‌های Intel و AMD بارها و بارها سنجیده می‌شود.

ماژول‌های Viper Steel Series DDR4 SODIMM با استفاده از بهترین اجزای سخت‌افزاری طراحی شده و به گیمرهایی که قصد استفاده از لپ‌تاپ یا کامپیوترهای شخصی ITX را داشته باشند کمک می‌کند تا عملکرد بسیار خوبی را در بازی‌های جدید شاهد باشند. در این ماژول‌ها از PCB ده لایه‌ای به منظور کسب اطمینان از یکنواختی سیگنال‌ها و در نتیجه پایداری فوق‌العاده عالی بهره گرفته شده است.

ماژول‌های جدید وایپر گیمینگ همچنین سازگاری کاملی با فناوری XMP 2.0 اینتل داشته و به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی سرعت و تایمینگ ماژول رم خود را برای کسب بهترین عملکرد و پایداری ممکن در یک لپ‌تاپ گیمینگ تنظیم کنند.

وایپر گیمینگ ماژول‌های Viper Steel Series DDR4 SODIMM را با ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی به صورت تک کانال و با سرعت‌های 2400 تا 3000 مگاهرتزی روانه بازار خواهد کرد. این ماژول‌ها به لطف طراحی ویژه و جمع و جور خود به راحتی در یک لپ‌تاپ و یا کامپیوتر دسکتاپ ITX جمع و جور قابل استفاده خواهند بود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *