سخت‌افزار

کارخانه‌های تولیدی کمپانی اینتل در 365 روز سال به فعالیت می‌پردازند!

کارخانه‌های تولیدی کمپانی اینتل در 365 روز سال به فعالیت می‌پردازند!

کمپانی اینتل به‌منظور تجلیل و گرامی داشت جشن روز تولید محصولات به‌صورت رسمی در تاریخ پنجم اکتبر سال جاری میلادی به انجمن ملی تولیدکنندگان ایالات متحده آمریکا می‌پیوندد. بخش عظیمی از انواع و اقسام تولیدات و محصولات کمپانی اینتل که به طراحی و توسعه دستگاه‌های دقیق، پر ارزش و خلاقانه منتهی شده و در خدمت صنعت و مصرف کنندگان در اقصا نقاط کره زمین به ایفای نقش می‌پردازند در ایالات متحده آمریکا به وقوع پیوسته و تدارک جشنی جهت قدردانی از زحمات افراد دخیل و همچنین نوآوری‌های به دست آمده امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

مرکز تحقیق و توسعه کمپانی اینتل در ایالات متحده آمریکا در ایالت Oregon (آریزونا) و نیومکزیکو واقع شده است، اما آنچه که مراکز فوق را از دیگر شعبه‌های موجود و یا حتی رقیبان خود متمایز می‌سازد ساعات کاری آن‌ها است. مراکز تحقیق و توسعه کمپانی اینتل در موقعیت‌های جغرافیایی اشاره شده به‌صورت 24 ساعت شبانه روز در 365 روز سال به فعالیت پرداخته و با تلفیق دانش بشری به همراه فناوری‌های روز دنیا، به تولید انواع و اقسام نوآوری‌های منحصر به فرد مبادرت می‌ورزند.

نمایی از کمپانی اینتل

پیشرفت و موفقیت کمپانی‌های بزرگ و قدرتمند دنیا نظیر اینتل در گرو تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و دلسوزی‌های بی پایان کارمندان نهفته است که خوشبختانه به نظر می‌رسد اینتل در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده و توضیحات فوق گواهی بر این موضوع می‌باشند.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *