نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

کارخانه‌های تولیدی کمپانی اینتل در 365 روز سال به فعالیت می‌پردازند!

کارخانه‌های تولیدی کمپانی اینتل در 365 روز سال به فعالیت می‌پردازند!

کمپانی اینتل به‌منظور تجلیل و گرامی داشت جشن روز تولید محصولات به‌صورت رسمی در تاریخ پنجم اکتبر سال جاری میلادی به انجمن ملی تولیدکنندگان ایالات متحده آمریکا می‌پیوندد. بخش عظیمی از انواع و اقسام تولیدات و محصولات کمپانی اینتل که به طراحی و توسعه دستگاه‌های دقیق، پر ارزش و خلاقانه منتهی شده و در خدمت صنعت و مصرف کنندگان در اقصا نقاط کره زمین به ایفای نقش می‌پردازند در ایالات متحده آمریکا به وقوع پیوسته و تدارک جشنی جهت قدردانی از زحمات افراد دخیل و همچنین نوآوری‌های به دست آمده امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

مرکز تحقیق و توسعه کمپانی اینتل در ایالات متحده آمریکا در ایالت Oregon (آریزونا) و نیومکزیکو واقع شده است، اما آنچه که مراکز فوق را از دیگر شعبه‌های موجود و یا حتی رقیبان خود متمایز می‌سازد ساعات کاری آن‌ها است. مراکز تحقیق و توسعه کمپانی اینتل در موقعیت‌های جغرافیایی اشاره شده به‌صورت 24 ساعت شبانه روز در 365 روز سال به فعالیت پرداخته و با تلفیق دانش بشری به همراه فناوری‌های روز دنیا، به تولید انواع و اقسام نوآوری‌های منحصر به فرد مبادرت می‌ورزند.

پیشرفت و موفقیت کمپانی‌های بزرگ و قدرتمند دنیا نظیر اینتل در گرو تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و دلسوزی‌های بی پایان کارمندان نهفته است که خوشبختانه به نظر می‌رسد اینتل در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده و توضیحات فوق گواهی بر این موضوع می‌باشند.

منبع: TechPowerUp

خروج از نسخه موبایل