سخت‌افزار

کمپانی Plugable داک حرفه‌ای UD-6950H را معرفی کرد

PlugableUD-6950H

کمپانی پلاگبل یکی از توسعه‌ دهندگان پیشرو در دستگاه‌های USB و Thunderbolt محسوب می‌شود که به تازگی از داک استیشن افقی خود با وضوح تصویر 4K برای کاربران سیستم عامل ویندوز رونمایی کرد. این داک حرفه‌ای راهکاری فوق‌العاده عالی برای ایجاد یک محیط کاری پویا و کارآمد است که در جستجوی بالاترین میزان بهره‌وری و کمترین میزان مشکلات و دردسرهای احتمالی می‌باشد.

این داک استیشن خاص به کابوس انتخاب بین یکی از رابط‌های اتصال HDMI و یا DisplayPort پایان داده و به کاربر امکان اتصال دو صفحه نمایش خارجی را در هر یک از این دو رابط اتصال می‌دهد. علاوه بر این شش پورت USB اضافی نیز وجود دارند که در کنار شبکه سیمی و ورودی صدا امکان اتصال لپ‌تاپتان را به هر دستگاهی میسر نموده است.

داک UD-6950H یک ارتقای ضروری برای هر لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی دسکتاپ ویندوزی محسوب می‌شود. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند دستگاه خود را به مانیتورهای خارجی متصل نموده و به لطف دو پورت DisplayPort و دو پورت HDMI امکان آینه کردن و یا نمایش دسکتاپ ویندوز بر روی حداکثر دو صفحه نمایش دیگر فراهم شده است.

UD-6950H

این داک از مانیتورهایی با وضوح تصویر 720p تا 4K پشتیبانی نموده و هر دو پورت اتصال قابلیت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر را دارند. UD-6950H یک پورت Gigabit Ethernet را برای اتصالات شبکه سیمی در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین پورت‌های ورودی/خروجی صوتی امکان اتصال داک به بلندگوهای خارجی، هدفون‌ها و میکروفون را میسر نموده است.

به همراه این داک یک کابل تبدیل USB 3.0 Type-C به Type-A و همچنین USB 3.0 Type-C به Type-C نیز عرضه می‌شود. Plugable UD-6950H اکنون با قیمت 150 پوند در انگلیس عرضه شده و به زودی با قیمت 170 یورویی در آلمان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز روانه بازار خواهد شد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *