سخت‌افزار

کولر مستر از کیس MasterCase H100 رونمایی کرد

کولر مستر از کیس MasterCase H100 رونمایی کرد

کمپانی کولر مستر امروز از کیس جدید خود تحت عنوان MasterCase H100 رونمایی کرد. این کیس در فرم فاکتور mini-ITX طراحی شده و برای سیستم‌های گیمینگ قابل حمل یا گیمرهایی که قصد استفاده از یک پلتفرم دسکتاپ در اتاقی کوچک را دارند بسیار مناسب است. طراحی صنعتی و استفاده از صفحات مشبک تهویه هوا در بخش‌های مختلف این کیس، علاوه بر اینکه وزن کیس را در حد معقولی نگه داشته، قابلیت حمل بسیار خوبی را نیز به آن داده است.

کولر مستر در این کیس از یک فن بزرگ 200 میلی‌متری استفاده کرده و باتوجه به اینکه فن در زیر صفحه مشبک Fine Mesh در قسمت جلویی کیس قرار می‌گیرد، کاربر می‌تواند از جذابیت ظاهری و عملکرد خنک‌کنندگی بالا لذت ببرد. نسبت به ابعاد MasterCase H100، این کیس امکان استفاده از ذخیره‌سازهای مختلفی را به کاربر می‌دهد و به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان قلب اصلی سیستم‌های سرگرمی خانگی و مدیا سنترها بهره برد.

این کیس به شما امکان نصب 4 اس اس دی و یا 3 اس اس دی به همراه 1 هارد دیسک را می‌دهد. اگرچه برای پایین نگه داشتن وزن و یا هزینه می‌توانید از انواع APU استفاده کنید اما کیس MasterCase H100 به شما فضای کافی جهت استفاده از یک کارت گرافیک اختصاصی با حداکثر طول 210 میلی‌متری را نیز می‌دهد. باتوجه به رایج شدن کارت‌های گرافیکی با فرم فاکتور ITX گیمرها اکنون گزینه‌های انتخابی مختلفی را پیش‌رو دارند.

کیس جدید کولر مستر همچنین از پاورهای فرم فاکتور ATX پشتیبانی می‌کند که برای کانفیگ‌ها و شرایط کاری مختلف جوابگو خواهند بود. یک کنترلر نورپردازی RGB نیز در پک لوازم جانبی این کیس عرضه می‌شود. اگر مادربرد از قابلیت کنترل نورپردازی پشتیبانی نکند، دکمه ریست بر روی پنل I/O به صورت مستقیم این قابلیت را به شما می‌دهد. این کیس امکان نصب کولر پردازنده تا ارتفاع حداکثر 83 میلی‌متر و منبع تغذیه با طول 210 میلی‌متری را به کاربر می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *