نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

کولر مستر از خنک‌کننده مایع MasterLiquid ML240P Mirage رونمایی کرد

کولر مستر از خنک‌کننده مایع MasterLiquid ML240P Mirage رونمایی کرد

کمپانی Cooler Master یکی از تولیدکنندگان اصلی و شناخته‌ شده بازار در زمینه انواع خنک‌کننده‌های مبتنی بر هوا و مایع است. این تولیدکننده امروز از خنک‌کننده مایع یکپارچه (AIO) جدیدش تحت عنوان MasterLiquid ML240P Mirage رونمایی کرد. از آنجایی که این محصول در رده خنک‌کننده‌های حرفه‌ای یا سری Pro کولر مستر عرضه می‌شود عملکردی سطح بالا در زمینه خنک‌کنندگی و همچنین جلوه‌های نورپردازی RGB را ارائه می‌دهد.

این خنک‌کننده مایع توسط متخصصین فنی کولر مستر ساخته شده و از یک کاور پمپ شفاف بهره می‌برد که به کاربران این AIO اجازه می‌دهد دید واضحی از فرآیند خنک‌سازی داشته باشند. کولر مستر در MasterLiquid ML240P Mirage از هشت لامپ LED از نوع ARGB استفاده نموده که قابل سفارشی‌سازی بوده و در حلقه داخلی پمپ تعبیه شده‌اند.

تمام ال‌ای‌دی‌های به کار رفته در این خنک‌کننده یکپارچه توسط نرم‌افزار انحصاری Lighting Control کولر مستر قابل کنترل بوده و یک حالت ویژه Mirage نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

MasterLiquid ML240P Mirage از دو فن 120 میلی‌متری با تیغه‌های اتصال متقاطع بهره برده که درون فریم مربعی جدید کولر مستر قرار گرفته‌اند. این کمپانی با افزودن یک حلقه بیرونی که هر تیغه را متصل می‌کند باعث کاهش سر و صدای تولیدی و اعوجاج فن‌ شده که در نهایت به کارایی بهتر در زمینه خنک‌کنندگی کمک شایانی خواهد نمود. هر کدام از این فن‌ها نیز از 8 لامپ ال‌ای‌دی از نوع ARGB برخوردار هستند.

کولر مستر براکت‌های لازم برای پردازنده‌های AMD و اینتل را به همراه MasterLiquid ML240P Mirage ارائه می‌دهد که با جدیدترین پردازنده‌های عرضه شده توسط این دو کمپانی سازگاری دارند. علاوه بر این، در کیف لوازم جانبی این خنک‌کننده مایع یکپارچه یک براکت مخصوص TR-4 نیز دیده می‌شود که خبر خوبیست.

کولر مستر قصد دارد ML240P Mirage را با قیمت 150 یورو در منطقه اروپا عرضه کند.

منبع: techpowerup

خروج از نسخه موبایل