نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

کولر مستر از کیس جدید Cosmos C700M با قیمت 440 دلاری رونمایی کرد

Cosmos C700M

کمپانی کولر مستر در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری نظیر انواع کیس، خنک کننده، ماوس و کیبورد و سایر موراد سابقه طولانی داشته و یکی از نام‌های شناخته شده بازار محسوب می‌شود. این تولیدکننده از عضو جدید خانواده پرطرفدارCosmos  خود تحت عنوان Cosmos C700M رونمایی کرد. این کیس کامپیوتر جزو محصولات رده بالای کولر مستر محسوب شده و از بهترین تکنولوژی‌های این کمپانی در طراحی و ساخت آن استفاده شده است.

همانند سایر مدل‌های عرضه شده در سری کاسموس، Cosmos C700M نیز از دستگیره‌های آلومنیومی به همراه دو پنل کناری از جنس شیشه حرارت دیده بهره می‌برد. برخلاف مدل C700P، این پنل‌ها شفاف‌تر طراحی شده و به امکان مشاهده قطعات سیستم را میسر کرده‌اند. دو نوار ال‌ای‌دی برای قابلیت نورپردازی RGB در نظر گرفته شده که در قسمت بالایی، بخش پایینی پنل جلویی و بخش پایینی کیس قرار گرفته‌اند.

سی700ام به گونه‌ای طراحی شده که به کاربران امکان نصب مادربرد در سه حالت مختلف را می‌دهد. همچنین سینی نگهدارنده مادبرد به طور کامل امکان جداسازی و بیرون آوردن داشته تا کاربر بتواند قطعات را در بیرون کیس بر روی مادربرد نصب نماید.

از نظر امکانات تعبیه شده برای نصب سیستم‌های خنک‌سازی Cosmos C700M هیچ کم و کاستی خاصی ندارد. سه براکت نگهدارنده رادیاتورهای خنک کننده درایوهای SSD، یک صفحه میانی برای PSU و دو صفحه بر روی M. Port که نقش کاورهای مدیریت کابل را نیز ایفا می‌کنند، از این جمله هستند.

برای کاربرانی که از خنک کننده پردازنده AIO استفاده می‌کنند، دو براکت فلت با پشتیبانی از رادیاتورهای حداکثر 420 میلی‌متری به همراه کیس ارائه می‌شود که یکی در قسمت جلو و دیگری در قسمت بالا به منظور نصب سیستم خنک‌سازی مایع و فن ختک کننده قرار گرفته است.

کیس Cosmos C700M یکی از دیگر از بهترین گزینه‌هایی است که کاربرانی با بودجه نزدیک به 400 دلار می‌توانند آن را تهیه کنند. کاسموس سی700ام قرار است در تاریخ 8 اکتبر روانه بازار شود.

منبع: wccftech

خروج از نسخه موبایل