سخت‌افزار

تأییدیه Zero Bright Dot Guarantee گیگابایت، تضمین‌گر نمایشگرهای آئورس

تأییدیه Zero Bright Dot Guarantee گیگابایت، تضمین‌گر نمایشگرهای آئورس

گیگابایت، از جمله پیش‌آهنگ‌های فعال در حوزه سخت‌افزارهای رایانه‌ای و قطعات کامپیوتری مفتخر است تا تأییدیه Zero Bright Dot Guarantee را برای تمامی نمایشگرهای سری آئورس خود ارائه داده و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهد. تأییدیه اشاره شده از زمان خرید محصولات به مدت یک سال اعتبار داشته و بسیاری از مدل‌های گوناگون همچون AD27QD ،KD25F ،FI27Q ،FI27Q-P ،CV27F و CV27Q (نمایشگرهای آئورس تاکنون عرضه شده تا ماه آگوست سال 2019 میلادی) را تحت پوشش درآورده است.

سؤال معمول در این زمینه به عوامل تأثیرگذار در ایجاد مشکل Bright Dot باز می‌گردد. در طی فرآیند توسعه پنل‌های LCD، احتمال بروز مشکلات گوناگون در نتیجه تولید انبوه محصولات اجتناب‌ناپذیر می‌باشد که این مهم می‌تواند در قالب پیکسل‌های دائماً روشن یا همان Bright Dot ها بر روی صفحه مشاهده گردد. کمپانی‌های سازنده فعال درزمینهٔ طراحی و تولید دستگاه‌های نمایشگر در صورت افزایش تعداد پیکسل‌های خراب مانیتور به بیشتر از سه عدد آن را شامل گارانتی می‌کنند، اما کمپانی گیگابایت بر این عقیده است که این روش به تنهایی کافی نیست. برند آئورس به‌عنوان یک نام تجاری پیشرو در دستیابی به سطوح جدید از استانداردهای گوناگون و کیفیت مفتخر است تا تضمین صنعتی ویژه‌ای را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده و تمامی نمایشگرهای آئورس را تا یک سال پس از خرید از بروز مشکلات مرتبط با نقاط روشن تضمین نماید که این تأییدیه در قالب Zero Bright Dot Guarantee در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

با تأییدیه Zero Bright Dot Guarantee، کاربران می‌توانند از تجربه ناب و فراموش نشدنی ویژه‌ای، بدون نگرانی از بابت عیوب و نقص‌های گوناگون نهایت لذت را کسب نمایند. نمایشگرهای سری آئورس علاوه بر بستر فوق، با عنایت به پشتیبانی از فناوری‌ها و ویژگی‌های انحصاری منحصر به فرد همچون تثبیت نشانه‌گیری، دستیار بازی، نشان قابل شخصی‌سازی و … در مقایسه با رقیبان خود با دست پرتری به میدان نبرد، به‌خصوص حوزه گیمینگ و بازی‌های رایانه‌ای ورود پیدا کرده‌اند.

منبع: Gigabyte

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *