سخت‌افزار

احتمال عرضه کارت گرافیک GTX 1650 Ti انویدیا در اکتبر سال جاری

احتمال عرضه کارت گرافیک GTX 1650 Ti انویدیا در اکتبر سال جاری

بر اساس آخرین شایعات منتشره پیرامون قطعات کامپیوتری، کمپانی انویدیا ممکن است در تاریخ بیست و دوم اکتبر سال جاری میلادی، خط کارت‌های گرافیک جدید و تازه‌نفس خود را با معرفی و عرضه عضو دیگری (GTX 1650 Ti) گسترش دهد. کارت گرافیک اشاره شده که انتظار می‌رود تا در موقعیتی بین پردازشگرهای گرافیکی GTX 1650 و GTX 1660 قرار گیرد بر طبق گمانه‌زنی‌های گوناگون پاسخ انویدیا به کارت گرافیک ارزان قیمتی که هنوز از جانب رقیب خود معرفی نشده است به شمار می‌رود. انتظار می‌رود تا کمپانی ای‌ام‌دی به‌منظور تأمین کارت گرافیک سیستم‌های ارزان قیمت محصول جدیدی بر پایه معماری NAVI (کارت گرافیک RX 5600 و یا پردازشگری مشابه) را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند.

بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت ITHome، کارت گرافیک GTX 1650 Ti از قیمتی معادل 1100 یوان برخوردار می‌باشد که این رقم در واحد پولی دلار برابر با 155 می‌باشد. این مهم بدان معنی است که یا کارت گرافیک GTX 1650 هنگام عرضه نسخه قدرتمندتر آن با کاهش قیمت همراه شده و یا قیمت پردازشگر گرافیکی GTX 1650 Ti کمی از مقدار فوق (که در حال حاضر شایعه‌ای بیش نیست) بیشتر می‌باشد.  علاوه بر آن ذکر این نکته نیز ضروری است که قیمت در نظر گرفته شده برای محصول با توجه به هر منطقه متفاوت می‌باشد.

کارت گرافیک GTX 1650 Ti کمپانی انویدیا با برخورداری از چهار گیگابایت حافظه ویدئویی و تعداد هسته‌های کودای متغیر بین 1024 تا 1280 واحد قادر است تا به‌عنوان انتخابی مناسب در سبد خرید کاربران قرار گرفته و میزان فاصله موجود در بین محصولات GTX 1650 و GTX 1660 را با کاهش بیشتری همراه سازد. هنوز مشخص نیست که آیا کارت گرافیک فوق از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی سری RTX نظیر فناوری ری تریسینگ و … پشتیبانی می‌کند یا خیر. نظیر شما چیست؟ آیا کارت گرافیک جدید و تازه‌نفس کمپانی انویدیا می‌تواند در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شده و ارتقایی قدرتمند محسوب شود؟

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *