سخت‌افزار

ادونتک سری جدید درایوهای SSD ظرفیت بالا SQFlash 920 را معرفی کرد

SQFlash 920

کمپانی ادونتک با نام تجاری Advantech یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در زمینه راهکارهای ذخیره‌سازی صنعتی مبتنی بر حافظه‌های فلش است که این دسته از محصولات خود را در سری SQFlash به بازار عرضه می‌کند. این تولید کننده به تازگی از سری جدید درایوهای وضعیت جامد جدید NVMe خود تحت عنوان SQFlash 920 رونمایی کرد.

این محصول از عملکرد بالا، چگالی و پشتیبانی کامل از ویژگی‌های امنیتی ذخیره‌سازهای خارجی بهره برده و برای سازمان‌ها و صنایعی که به دنبال قدرت مانور بالا در طراحی سیستم‌ها و چیدمان درایوهای ذخیره‌سازی هستند، گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

سری درایوهای وضعیت جامد NVMe جدید SQFlash 920 ادونتک از فرم فکتور فوق العاده محبوب M.2 2280 در مدل SQF-CM8 و فرم فکتور 2.5 اینچی U.2 در مدل SQF-C25 بهره برده و جدیدترین تکنولوژی حافظه‌های BiCS3 3D NAND Flash توشیبا در طراحی آنها به کار گرفته شده است. به لطف این تکنولوژی جدید، ظرفیت این درایوها به حداکثر 8 ترابایت رسیده که عدد قابل توجه‌ای محسوب می‌شود.

SQFlash 920

درایوهای SSD عرضه شده در این سری نخستین درایوهایی هستند که از حافظه 3D NAND SSD با سیستم مدیریت دمایی کاملا هوشمند و پیشرفته به همراه ویژگی‌های امنیتی گسترده و کاربردی بهره می‌برند. با استفاده از جدیدترین تکنولوژی کنترلر که شامل انجین تصحیح خطا LDPC و RAID-ECC می‌شود، درایوهای سری SQFlash 920 ادونتک بالاترین میزان قابلیت اطمینان و دوام را ارائه داده و هم تراز با محصولات مبتنی بر حافظه‌های MLC NAND Flash قرار می‌گیرند.

همچنین ویژگی پیش‌بینی زمان تعمیر آنلاین (PMQ) که برپایه فضای ابری کار می‌کند به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت ریموت و از راه دور وضعیت درایوهای SSD خود را بررسی کنند.

طراحی هیت‌سینک‌های درایوهای سری SQFlash 920 در سطح جدید قرار داشته و قادر است دماهای داخلی را تا حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد. همچنین در این درایوهای از گریس‌های نسوز و حرارتی استفاده شده که ضمن انعطاف‌پذیری مکانیکی فوق‌العاده، خطر آسیب‌های فیزیکی درایو در اثر تغییرات ناگهانی و شدید دما را به حداقل می‌رساند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *