سخت‌افزار

ارائه خدمات رومینگ به مشترکان توسط کمپانی وان پلاس!

one-plus-logo

بدون شک نام وان پلاس با صنعت طراحی و تولید تلفن‌های همراه هوشمند عجین شده و بسیاری کمپانی مذکور را با تولید دستگاه‌های مذکور می‌شناسند، اما به نظر می‌رسد که وان پلاس در جدیدترین اقدام خود قصد افزودن شاخه دیگری را به حوزه کاری خود در سر داشته و درصدد ورود به حوزه ارائه خدمات موبایل و سرویس‌های از راه دور می‌باشد. این گمانه‌زنی بر اساس جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری عرضه شده برای دستگاه تلفن همراه وان پلاس 6 نتیجه‌گیری شده است که بر طبق آن، کمپانی مذکور به دنبال ارائه خدمات رومینگ به کاربران خود می‌باشد.

ویژگی فوق که تحت عنوان “وان پلاس رومینگ” نام‌گذاری شده است در قالب توضیحات زیر مورد معرفی عمومی قرار گرفته است:

“وان پلاس رومینگ به کاربران اجازه می‌دهد تا به جستجوی شبکه اینترنت بدون نیاز به استفاده از سیم‌کارت شهر و یا کشور خود بپردازند. این ویژگی مانند یک سیم‌کارت مجازی بوده (تنها امکان دسترسی به خدمات داده مهیا بده و قابلیت برقراری تماس متأسفانه میسر نمی‌باشد) و باید به‌صورت جهانی در بسیاری از کشورها/مناطق مختلف به فعالیت بپردازد. فهرست نمودن تمامی سرویس‌ها و برنامه‌های از پیش آماده شده جهت دسترسی به شبکه اینترنت در کشور مقصد و امکان خرید بسته مناسب با توجه به نیازهای مربوطه از جمله دیگر قابلیت‌های خدمات رومینگ فوق به شمار می‌روند.”

ایده ویژگی مذکور در حالت کلی بسیار جذاب تلقی می‌شود، زیرا دسترسی به شبکه اینترنت در دیگر کشورها و یا مناطق زنده دنیا نیازمند تهیه و خرید سیم‌کارت‌های محلی آن حوزه می‌باشد. علاوه بر آن نیاز به خرید بسته رومینگ از شرکت ارائه‌دهنده خدمات جهت دسترسی به شبکه گسترده وب نیز در برخی از مناطق لازم و ضروری به شمار می‌رود که این مهم در افزایش بیشتر هزینه‌های موجود تأثیرگذار می‌باشد.

تلفن همراه هوشمند وان پلاس 6

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شده، استفاده از ویژگی رومینگ وان پلاس تنها جهت دسترسی به خدمات داده امکان‌پذیر بوده و قابلیت برقراری تماس یا ارسال پیامک توسط آن میسر نمی‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *