سخت‌افزار

ازراک مادربردهای چیپست X570 را عرضه می‌کند

ازراک مادربردهای چیپست X570 را عرضه می‌کند

کمپانی ازراک رسما اعلام کرد که به‌زودی مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 خود را عرضه خواهد کرد. این مادربردها برای طیف وسیعی از کاربران شامل گیمرها و متخصصین تولید محتوای دیجیتال ارائه شده و باتوجه به بودجه و نیازمندی‌هایتان می‌توانید از عملکرد فوق‌العاده این مادربردها بهره ببرید. مادربردهای جدید ASRock از رابط اتصال نسل جدید PCIe 4.0 به همراه پشتیبانی از پردازنده‌های سوکت AM4 شامل جدیدترین مدل‌های رایزن 2000 و رایزن 3000 برخوردار هستند.

ازراک در طراحی مادربردهای چیپست X570 تغییرات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های قبلی اعمال نموده و حالا این بردهای جدید نه تنها به شکل بسیار چشم‌نوازی زیبا هستند بلکه به مراتب کارآمدتر از گذشته شده‌اند. هیت‌سینک‌های آلومینیومی بزرگ با پوشش سراسری برای محافظت هر چه بهتر از اس‌اس‌دی‌های PCIe 4.0 NVMe M.2 و چیپست در کنار جذابیت‌های ظاهری نظیر سیستم نورپردازی LED باعث شده تا هر گیمر و کاربر علاقه‌مند به کامپیوتری جذب این مادربردها شود.

اگر به جلوه‌های نوری RGB بیشتری نیاز دارید می‌توانید از سیستم نورپردازی Polychrome SYNC بهره ببرید که هدرهای RGB سه پین و هدرهای RGB LED چهار پین رایج را در اختیارتان قرار داده که می‌توانید نوارهای ال‌ای‌دی را مستقیما به مادربرد متصل نموده و آنها را از طریق نرم‌افزار مخصوص با یکدیگر همگام‌سازی کنید.

 مادربردهای ازراک از رابط اتصال نسل چهارم PCI Express بهره می‌برد که سرعت و عملکرد آن نسبت به نسل قبلی تقریبا دو برابر بیشتر است. طراحی انحصاری و البته انقلابی Steel Slot ازراک باعث شده تا رابط‌های اتصال بالاترین پایداری سیگنال و محافظت از کارت‌های گرافیکی قدرتمند و گران قیمت را ارائه دهند.

ازراک در مادربردهای جدیدش از استاندارد نسل جدید بی‌سیم تحت عنوان Wi-Fi 6(802.11ax) نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر لذت تجربه سرعت‌هایی تا حداکثر 2.4 گیگابیت بر ثانیه را داشته باشد. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی از فناوری‌هایی مانند MU-MIMO، محدوده وسیع‌تری با کیفیت بهتر پوشش‌دهی می‌شود. مادربردهای چیپست X570 این کمپانی از پاور چوک‌های حرفه‌ای 60 آمپری Dr. MOS و خازن‌های مشکی 12K کمپانی Nichicon برخوردار بوده و به همین دلیل تحت هر شرایطی بالاترین پایداری عملکردی را ارائه می‌دهند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *