سخت‌افزار

اسمارت ماژولار از درایو اس اس دی HRS-T5E رونمایی کرد

HRS-T5E

کمپانی اسمارت ماژولار که یکی از زیرمجموعه های هولدینگ اسمارت گلوبال به حساب می‌آید، در زمینه تولید انواع حافظه‌های رم، ذخیره‌سازهای معمولی و هیبریدی و همچنین مموری کارت‌های مبتنی بر حافظه‌های فلش و سایر محصولات ذخیره‌ساز اس اس دی یکی از پیشتازان بازار محسوب می‌شود. این کمپانی امروز از درایو اس اس دی جدید خود تحت عنوان HRS-T5E رونمایی کرد. این درایو در سری SMART RUGGED این کمپانی قرار گرفته و از استحکام بالایی برخوردار است.

درایو SSD جدید اسمارت ماژولار از یک کنترلر حافظه فلش انعطاف پذیر و سفارشی بهره برده و عملکرد خواندن/نوشتن آن برای استفاده در دستگاه‌های ضبط اطلاعات پرواز و سنسور ایده‌آل می‌باشد. این درایو جدید همچنین برای به کارگیری در سیستم‌های تله‌متری دقیق، سیستم‌های نظارتی و سایر مقاصدی که به یک ذخیره‌ساز اطلاعات قابل اطمینان و بادوام نیاز دارند گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آید.

درایو اس اس دی HRS-T5E از فناوری جدید حافظه‌های فلش 3D TLC NAND بهره برده و در ظرفیت‌ حداکثر 4 ترابایتی عرضه می‌شود. این درایو قابلیت اطمینان بالا، عملکردی عالی و مصرف انرژی پایین را به صورت همزمان ارائه می‌دهد.

به لطف بهبودهای صورت گرفته اخیر در فناوری 3D NAND، جایگذاری اطلاعات و تکنولوژی تصحیح خطا، درایو HRS-T5E قادر است برای جانشینی درایوهای اس اس دی مبتنی بر حافظه‌های خطی دو‌بعدی در شرایطی که به عملکرد عالی در زمینه خواندن نیاز هست، خود را به عنوان یک گزینه ارزشمند مطرح نماید.

درایو اس اس دی جدید اسمارت ماژولار از فناوری Security Data Elimination بهره برده که امنیت اطلاعات ذخیره شده را با استانداردهایی مانند پروتکل‌های رمزنگاری AES-XTS 256-bit تامین می‌کند. این SSD همچنین از استاندارد نظامی MIL-STD-810G پشتیبانی نموده و می‌تواند برای انطباق با OPAL 2.0 برنامه‌ریزی شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *