سخت‌افزار

اس‌اس‌دی‌های DC1000M کینگستون برای استفاده در دیتاسنترها

اس‌اس‌دی‌های DC1000M کینگستون برای استفاده در دیتاسنترها

کمپانی Kingston Digital از اس‌اس‌دی‌های جدید خود تحت عنوان DC1000M رونمایی کرد. این درایوهای U.2 مبتنی بر NVMe PCIe بوده و برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع و حوزه‌هایی که حجم تبادل اطلاعات در سطح بالایی قرار دارد، بسیار مناسب است. این اس‌اس‌دی جدید در کنار درایو بوت DC1000B NVMe، درایوهای ساتا سری DC500 برای مجازی‌سازی و DC450R قرار گرفته و انتخاب‌های متنوعی را برای استفاده در راهکارهای ذخیره‌سازی دیتاسنترها در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

از جمله حوزه‌های که می‌توان از مزایای این اس‌اس‌دی‌های جدید بهره‌مند شد می‌توان به پردازش کامپیوتر، میزبانی وب، پردازش با عملکرد بالا (HPC)، زیرساخت‌های مجازی، هوش مصنوعی و یادگیری عمیق اشاره نمود. کاربرانی که به دنبال یک ذخیره‌ساز مطمئن برای استفاده در این بخش‌ها هستند با خرید DC1000M از پهنای باند و نرخ IOPS بسیار بالا بهره ببرند.

اس‌اس‌دی جدید کینگستون یک درایو NVMe مقرون به صرفه اما بسیار قدرتمند را در اختیار دیتاسنترها قرار می‌دهد. کاربرانی که به دنبال تعویض اس‌اس‌دی‌های SATA یا SAS خود با انواع NVMe هستند، با خرید این درایوها جدید می‌توانند بدون هیچ دردسری در نصب و راه‌اندازی به نرخ‌های تبادل اطلاعات بسیار سریع‌تر و همچنین تاخیر کمتر دست پیدا کنند.

DC1000M از رابط اتصال Gen 3.0 x4 NVMe PCIe بهره برده و با نرخ 540 هزار IOPS در بخش خواندن تصادفی اطلاعات و همچنین پهنای باند سراسر 3 گیگابایت بر ثانیه عملکردی بدون نقص و بسیار سریع را تحت فشار کاری دشوار سرور ارائه می‌دهد.

فرم فاکتور بسیار رایج U.2 (2.5 اینچی) به اکثر سرورها و مشتریان سازمان‌های مختلف اجازه می‌دهد تا به راحتی از این اس‌اس‌دی جدید در زیرساخت‌های خود استفاده کنند. دی‌سی‌1000ام همچنین دارای ویژگی‌های مخصوص کلاس سازمانی نظیر حفاظت از مسیر اطلاعات، جلوگیری از خرابی ناشی از قطع برق و مانیتورینگ قابلیت اطمینان بوده و در ظرفیت‌های 960 گیگابایتی، 1.92، 3.84 و 7.68 ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *