سخت‌افزار

ال‌جی از مانیتور 27 اینچی UltraGear 27GN750 رونمایی کرد

ال‌جی از مانیتور 27 اینچی UltraGear 27GN750 رونمایی کرد

ال‌جی از مانیتور جدید خود تحت عنوان UltraGear 27GN750 رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل 27 اینچی IPS با وضوح تصویر 1080p برخوردار بوده و نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی را ارائه می‌دهد. ال‌جی در طراحی این مانیتور ظرافت زیادی را به کار برده و پنل از سه طرف تقریبا بدون حاشیه است. ابعاد پنل نمایشگر برای گیمرها بسیار عالی بوده و طراحی ظریف و جذاب، مانیتور جدید ال‌جی را برای استفاده در چینش‌های چند مانیتوره به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

گیمرهایی که به سبک تیراندازی اول شخص یا بازی‌های مسابقه‌ای علاقه دارند به لطف پشتیبانی از دو فناوری G-Sync و Adaptive-Sync می‌توانند اجرای عناوین روز دنیا را به صورت روان و به دور از مشکلاتی نظیر گسستگی تصویر یا تاخیرهای جزیی تجربه کنند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ کنتراست 1000:1 پنل به کار رفته در UltraGear 27GN750 برای گیمینگ و تماشای محتوای ویدیویی فوق‌العاده است.

مانیتور جدید ال‌جی از فناوری HDR10 پشتیبانی نموده و قادر است تصاویر را با رنگ‌هایی جذاب و کنتراست بالا نمایش دهد. این مانیتور 27 اینچی همچنین از قابلیت Dynamic Action Sync پشتیبانی نموده و با به حداقل رساندن تاخیر ورودی تصاویر روان‌تری را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. فناوری Black Stabilizer نیز با ارائه دید بهتر در نواحی تیره‌تر تصویر به گیمرها کمک خواهد کرد.

مانیتور جدید ال‌جی حداکثر روشنایی 400 نیت و حداقل 300 نیت را ارائه داده و 99 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. در بخش اتصالات نیز شاهد یک پورت DisplayPort، دو پورت HDMI، یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 3.0 بر روی هاب و در نهایت یک جک هدفون هستیم. UltraGear 27GN750  از یک پایه قابل تنظیم از نظر زاویه و ارتفاع برخوردار بوده و در حال حاضر با قیمت 399 دلاری قابل تهیه است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *