سخت‌افزار

ال‌جی از مانیتور 31.5 اینچی 4K مجهز به پورت USB-C رونمایی کرد

مانیتور

به لطف همکاری ایجاد شده بین دو کمپانی ال‌جی و اپل، این تولیدکننده کره‌ای در گذشته‌ای نه چندان دور چند مدل مانیتور UltraFine را برای کاربران مک عرضه نموده بود. این مانیتورها در ابعاد 21.5 و 27 اینچی ارائه شدند اما همان‌طور که می‌دانید این ابعاد برای تمام کاربران رضایت بخش و مناسب نمی‌باشد. اگر شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید باید به شما بگوییم که ال‌جی گزینه‌ای مناسب‌تر را برای شما در نظر دارد.

این غول فناوری اخیرا از یک نمایشگر 31.5 اینچی با وضوح تصویر 4K تحت عنوان 32UL750-W در کشور ژاپن رونمایی کرد. این صفحه نمایش از یک پنل ال سی دی با وضوح 4K بهره برده و همچنین به پورت‌های USB-C به منظور اتصال بسیار راحت به لپ‌تاپ‌های مک‌بوک مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های پنل به کار رفته در این مانیتور می‌توان به نرخ کنتراست 3000:1، پشتیبانی از فناوری HDR10، پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگی sRGB و همچنین پوشش 95 درصدی سیستم رنگی DCI-P3 اشاره نمود. این پنل همچنین نرخ تازه‌سازی نسبتا مناسب 60 هرتزی را ارائه داده و از تکنولوژی FreeSync کمپانی AMD نیز پشتیبانی می‌کند تا پارگی تصاویر به حداقل رسیده و کاربر تصاویر را با نرمی بیشتری مشاهده کند.

در زمینه رابط‌های اتصال نیز می‌توان گفت این مانیتور جدید چیزی کم و کسر ندارد. پشتیبانی از پورت USB-C و همچنین گزینه‌های ارتباطی قدیمی‌تر مانند DisplayPort 1.2 و دو پورت HDMI 2.0a برای مواقعی که دستگاه شما از پورت USB-C بهره نمی‌برد، جزو قابلیت‌های این مانیتور 31.5 اینچی 4K در بخش اتصالات محسوب می‌شوند.

همچنین دو پورت USB 3.0، یک جک هدفون استاندارد و بلندگوهای داخلی نیز در این مانیتور به کار گرفته شده‌اند. تا به این لحظه به نظر می‌رسد ال‌جی مانیتور را ابتدا برای بازار ژاپن عرضه کند اما براساس لیستی که توسط فروشگاه معتبر BHPhoto منتشر شد ظاهرا برای خرید این مانیتور 31.5 اینچی باید 750 دلار پرداخت کنید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *