آموزش, سخت‌افزار

ام‌اس‌آی از مادربرد MAG B550 TORPEDO رونمایی کرد

ام‌اس‌آی از مادربرد MAG B550 TORPEDO رونمایی کرد

ام‌اس‌آی به‌تازگی از مادربرد جدید خود در خانواده MAG تحت عنوان MAG B550 TORPEDO رونمایی کرد. این مادربرد برای پردازنده‌های نسل سوم رایزن و سری G رایزن 4000 بهینه شده است و با سطح امکاناتی که ارائه می‌دهد تقریبا بهترین انتخاب در رده خودش محسوب می‌شود. مادربرد جدید MSI مانند سایر اعضای خانواده مگ از طراحی جذاب با تم نظامی بهره می‌برد.

سیستم توزیع برق با 10 ریل دوگانه و پاور استیج‌های هوشمند به همراه هیت‌سینک گسترش یافته و بسیار کارآمد، به این مادربرد اجازه می‌دهد تا از حداکثر توان منبع تغذیه برای برق‌رسانی هر چه بهتر به پردازنده‌های چند هسته‌ای و قدرتمند مانند AMD Ryzen 9 3950X بهره ببرد. علاوه بر هیت‌سینکی که بر روی اجزای پاور استیج‌ قرار گرفته، هیت‌سینک پیشرفته M.2 SHIELD FROZR برای کنترل دمای اس‌اس‌دی‌های پرسرعت PCI-E نسل چهارم نیز در نظر گرفته شده است.

 مادربرد MAG B550 TORPEDO ام‌اس‌آی از کارت‌های گرافیکی با رابط نسل چهارم PCI-E پشتیبانی می‌کند و سیگنال‌های ارتباطی به لطف Armor PCI-E در برابر اختلالات الکترومغناطیسی تقویت شده‌اند. علاوه بر این، به منظور جذابیت ظاهری بیشتر، ام‌اس‌آی در این مادربرد از نسل چهارم قابلیت نورپردازی RGB خود استفاده کرده است.

در نهایت، درگاه‌های ارتباطی در این مادربرد شامل پورت‌های USB از نوع Type-C (جلویی و عقبی) و پورت LAN از نوع 2.5G می‌شود. این دو درگاه به ترتیب امکان بهره‌گیری از جدیدترین لوازم جانبی و سرعت و پایداری بالا در اتصال اینترنتی به صورت سیمی را برای کاربر میسر می‌کنند. محافظ از پیش نصب شده پنل I/O امکان نصب راحت‌تر مادربرد در کیس را فراهم می‌کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *