سخت‌افزار

ام‌اس‌آی سه مانیتور جدید در سری Optix را عرضه می‌کند

ام‌اس‌آی سه مانیتور جدید در سری Optix را عرضه می‌کند

کمپانی MSI امروز سه مانیتور جدید و حرفه‌ای از سری Optix را عرضه کرد. این مانیتورهای جدید با هدف جلب رضایت گیمرهایی با بودجه محدود طراحی شده‌اند و از مشخصات بسیار خوبی هم برخوردارند. گیمرهایی که به دنبال تجربه گیم‌پلی روان و سریع هستند بدون شک می‌توانند از مزایای این سه مانیتور جدید بهره ببرند.

دو مانیتور جدید Optix G241 و Optix G271 تقریبا از مشخصات یکسانی برخوردار بوده و شاید تنها وجه تمایز بین آنها ابعاد پنل باشد. همان طور که از نام این دو مدل مشخص است، ام‌اس‌آی به ترتیب پنل‌های IPS با ابعاد 24 و 27 اینچی را برای آنها در نظر گرفته است. این پنل وضوح تصویر 1080p و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی را ارائه داده و از زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ ثانیه‌ای بهره می‌برد.

هر دو مانیتور از حداکثر روشنایی 250 نیت و قابلیت پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی نموده و گزینه‌های ارتباطی خوبی شامل یک پورت DisplayPort 1.2a و دو پورت HDMI 1.4b را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ام‌اس‌آی دو مانیتور جدید سری Optix را با قیمت 190 و 240 دلاری به بازار عرضه کرده که با توجه به مشخصات آنها می‌توان گفت ارزش خرید بالایی را ارائه می‌دهند.

اما برای گیمرهایی که مهمترین اولویت آنها نرخ تازه سازی تصویر است می‌توانند به سراغ Optix MAG251RX بروند. این مانیتور از یک پنل IPS با رزولوشن 1080p برخوردار بوده و نرخ تازه سازی فوق‌العاده 240 هرتزی و زمان پاسخگویی سریع 1 میلی ثانیه‌ای را در دسترس گیمرهای دو آتشه قرار می‌دهد.

سومین عضو جدید در سریOptix  همچنین از فناوری جدید و ارتقا یافته VRR (نرخ تازه سازی متغیر) و G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان به محتوای HDR به لطف پشتیبانی از HDR 400 می‌توانند تجربه بهتری از مشاهده این نوع محتوا را داشته باشند. این مانیتور جدید از پورت USB-C و جلوه‌های نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و با قیمت 360 دلاری به بازار عرضه شده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *