سخت‌افزار

ام‌اس‌آی کارت گرافیکی AMD Radeon VII را رونمایی کرد

AMD Radeon VII

کمپانی ام‌اس‌آی به طور رسمی از کارت گرافیک AMD Radeon VII خود به عنوان نخستین کارت گرافیک گیمینگ تولید شده با فناوری لیتوگرافی 7 نانومتری رونمایی کرد. این کارت گرافیک کاملا جدید به طور ویژه برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال عملکردی قابل تحسین و قدرتمند هستند. با استفاده از این کارت گرافیکی در سیستم خود می‌توانید تجربه‌ای فوق‌العاده را از جدیدترین و بهترین عناوین منتشر شده در بازار کسب کنید.

همچنین کاربرانی که به طور تخصصی از نرم‌افزارهای رندر سه بعدی و یا ویرایش ویدیو کار می‌کنند نیز می‌توانند از قدرت پردازشی GPU کارت گرافیک AMD Radeon VII بهره ببرند. به گفته اسکات هرکلمن، نایب رییس و جنرال منیجر گروه تکنولوژی‌های رادئون در AMD، این کارت گرافیک برای گیمرها، طراحان محتوای دیجیتال و علاقه‌مندانی که به دنبال تجربه جلوه‌های بصری در بالاترین سطح ممکن و عملکردی بی‌همتا هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

این کارت گرافیک براساس نسل دوم معماوری Vega کمپانی AMD طراحی شده و حافظه 2 برابر بیشتر و پهنای باند حافظه 2.1 برابر بیشتر را ارائه می‌دهد. عملکرد AMD Radeon VII در زمینه گیمینگ تا 29 درصد بالاتر بوده و در نرم‌افزارهای طراحی محتوا نیز عملکرد 36 درصد بهتر را شاهد هستیم. البته توجه داشته باشید که این اعداد و ارقام به نسبت قدرتمندترین کارت‌ گرافیکی AMD یعنی Radeon RX Vega 64 ارائه شده است.

AMD Radeon VIIAMD Radeon VII

کارت گرافیک AMD Radeon VII قابلیت تازه‌سازی تصاویر HDR با نرخ بسیار بالا در وضوح 1080p، 1440p و 4K را ارائه می‌دهد. کاربرانی که از مانیتورهای بسیار با کیفیت 8K به منظور ویرایش و تولید تصاویر و جلوه‌های بصری استفاده می‌کنند قادرند از توانمندی این کارت گرافیک جدید AMD بهره‌مند شوند.

مجموعه‌ نرم‌افزاری Afterburner ام‌اس‌آی شناخته‌ شده‌ترین و پراستفاده‌ترین نرم‌افزار جهان برای کاربرانیست که قصد اورکلاک کردن کارت گرافیک خود را دارند. این نرم‌افزار امکان کنترل کامل کارت گرافیک را به کاربر داده و اجازه می‌دهد تا به صورت بی‌درنگ عملکرد سیستم خود را مشاهده نمایید. جدیدترین نسخه از افتربرنر از کارت گرافیک AMD Radeon VII پشتیبانی خواهد نمود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *