سخت‌افزار

عرضه اولین لپ‌تاپ 15 اینچ سرفیس با همکاری مایکروسافت و ای‌ام‌دی

عرضه اولین لپ‌تاپ 15 اینچ سرفیس با همکاری مایکروسافت و ای‌ام‌دی

کمپانی‌های قدرتمند مایکروسافت و ای‌ام‌دی در جدیدترین اقدام خود از اولین دستگاه لپ‌تاپ 15 اینچ مایکروسافت سرفیس با برخورداری از پردازنده Ryzen Microsoft Surface Edition پرده برداشتند. لپ‌تاپ فوق که عنوان مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 3 را به خود اختصاص داده است حاصل همکاری چندین و چند ساله کمپانی‌های مایکروسافت و ای‌ام‌دی در سطوح تراشه‌های سیلیکونی، پلتفرم و نرم‌افزار بوده و محصولی کاملاً متعادل و منحصر به فرد در مباحث کارایی، طول عمر باتری، زیبایی و سبکی وزن به شمار می‌رود. با تلفیق فناوری‌های کلاس جهانی و مهندسی افراد خبره موجود در این زمینه، دستگاه سرفیس لپ‌تاپ 3 کمپانی مایکروسافت به محصولی ایده‌آل برای اشخاص حرفه‌ای، دانش آموزان، گیمران و بیزینس که به دنبال دسترسی به صفحه نمایش بزرگ در کنار قابلیت حمل هستند تبدیل شده است.

پردازشگرهای Microsoft Surface Edition و بستر نرم‌افزاری قدرتمند را می‌توان آخرین نمونه از همکاری چندین و چند ساله دو کمپانی مایکروسافت و ای‌ام‌دی دانست که از زمان کنسول ایکس باکس شروع شده و با پروژه‌ای Azure، xCloud و Project Scarlett به اوج خود رسیده است. آقای ریک برگ‌من، معاون اجرایی ریاست و بخش محاسبات و کسب و کارهای کمپانی ای‌ام‌دی درباره محصول سرفیس لپ‌تاپ 3 گفته است:

“کمپانی ای‌ام‌دی با طراحی و توسعه پردازنده‌های Ryzen Microsoft Surface Edition خود قدرتمندترین پردازشگرهای تاکنون تولید شده برای لپتاپ‌های فوق باریک را ارائه داده است. دستگاه سرفیس لپ‌تاپ 3 کمپانی مایکروسافت قادر است تا تجربه‌ای منحصر به فرد را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد که فقط از عهده کمپانی ای‌ام‌ادی بر می‌آید. دستگاه فوق با ترکیب صفحه نمایش 15 اینچ و میزان انرژی مصرفی 15 وات (برای سی‌پی‌یو)، به همراه زیبایی منحصر به فرد و سبکی اندازه تمامی ویژگی‌های مورد نیاز افراد را در یک بسته‌بندی جامع و کامل فراهم آورده است.”

دستگاه سرفیس لپ‌تاپ 3 کمپانی مایکروسافت تنها از وزنی به سنگینی 3.4 پوند یا به عبارتی دیگر 1.5 کیلوگرم برخوردار بوده و هنگام استفاده و حمل و نقل به هیچ عنوان در افزایش فشارهای وارده تأثیرگذار نمی‌باشد.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *