سخت‌افزار

ایسر مانیتورهای Predator و Nitro جدیدش را معرفی کرد

Predator

در جریان نمایشگاه IFA 2018 که امروز برگزار شد، کمپانی ایسر مانیتورهای جدیدی را هم برای کاربران انویدیا و هم AMD معرفی کرد تا به کاربران علاقه‌مند قابلیت‌های G-Sync و FreeSync را در مدل‌های گیمینگ ارائه دهد.

مانیتورهای عرضه شده تحت نام تجاری Predator ایسر از قابلیت G-Sync برخوردار بوده و مدل‌هایی که تحت برند Nitro عرضه می‌شوند از قابلیت FreeSync بهره می‌برند. برای کاربرانی که از کارت‌های گرافیکی انویدیا استفاده می‌کنند، تنها گزینه مدل XB273K با قیمت قابل توجه 1299 دلاری است که از قابلیت‌های G-Sync، نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، پنل IPS و رزولوشن 4K برخوردار می‌باشد.

Predator XB273K 90 درصد از محدوده رنگی DCI-P3 را پوشش داده و دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 400 می‌باشد. این مدل از تکنولوژی انحصاری ایسر تحت عنوان VisionCare بهره می‌برد که به لطف کاهش پرش تصویر، شدت نور بهینه شده و کاهش نورهای آبی، خستگی چشم را در استفاده‌های طولانی مدت به مراتب کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، مدل XB273K از پوشش‌هایی برخوردار است تا با خیال راحت، بدون دریافت نورهای محیطی مزاحم و البته به دور از نگاه کنجکاو دیگر کاربران، به انجام بازی‌ مورد علاقه خود بپردازید.

PredatorPredatorPredatorPredator

اما برای آن دسته از کاربرانی که کارت‌های گرافیکی AMD را ترجیح می‌دهند گزینه‌ها بیشتر است. مانیتور جدید Nitro در سه کانفیگ و بازه قیمتی متفاوت عرضه می‌شود و در واقع می‌توان گفت با سه محصول مجزا روبرو هستیم. رزولوشن پنل یا تکنولوژی بکار رفته در این سه مدل با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل می‌توان چنین ادعایی داشت.

مدل Nitro XV273K از رزولوشن UHD و پنل IPS برخوردار بوده و قادر است محدوده رنگی DCI-P3 را تا 90 درصد پوشش دهد. این مانیتور با قابلیت FreeSync و قیمت 899 دلاری خود رقیب سرسختی برای Predator XB273K به حساب می‌آید.

مدل Nitro XV272U از رزولوشن پایین‌تر WQHD و پنل IPS برخوردار بوده اما در عوض قیمت بصرفه‌تر 499 دلاری و پوشش 95 درصد محدوده رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد.

در نهایت مدل XF272U از سری نیرو نیز از رزولوشن مشابه WQHD اما با یک پنل TN برخوردار بوده و به همین دلیل قیمت آن تا 449 دلار پایین آمده است. این مانیتور نیز از پوشش 90 درصدی محدوده رنگی DCI-P3 بهره می‌برد.

PredatorPredatorPredatorPredatorPredator

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *