سخت‌افزار

ای‌دیتا فلش مموری UV350 با طراحی جذاب را عرضه کرد

UV350

کمپانی ADATA یکی از برندهای خوشنام و بسیار موفق بازار در زمینه تولید انواع ذخیرهسازهای جانبی و راهکارهای مختلفی از جمله حافظه DRAM علمکرد بالا، حافظههای مبتنی بر NAND Flash و لوازم جانبی محسوب میشود. این تولیدکننده امروز فلش مموری USB جدید خود تحت عنوان UV350 را عرضه کرد. این فلش درایو از طراحی شیک و ساده و بدون درپوش برخوردار بوده و بدین ترتیب دیگر نگرانی در خصوص گم شدن درب فلش خود را نخواهید داشت.

یک حلقه مخصوص برای قرار دادن زنجیر یا جاسوییچی نیز در نظر گرفته شده است. این درایو از ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب 64 گیگابایتی به همراه رابط اتصال سریع USB 3.1 بهره برده و به کاربر اجازه می‍‌دهد تا بدون هیچ مشکی تصاویر، فایل‌های موسیقی، فیلم و هر چیز دیگری را در آن ذخیره نموده و در هر زمان و مکانی با خود به همراه داشته باشند.

سطح خارجی UV350 به صورت براق طراحی شده و به طور کلی این فلش مموری از استایل جذاب و شیکی برخوردار می‌باشد.  حلقه انتهایی فلش نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا قابلیت جابجایی آن را حتی بیشتر افزایش دهند. ای‌دیتا هیچگونه درپوشی برای این فلش درایو طراحی نکرده و بدین ترتیب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربرانی که از فلش مموری‌ها برای جابجایی اطلاعات مهم خود استفاده می‌کنند حذف شده است.

UV350 از رابط اتصال سریع و البته استاندارد USB 3.1 بهره می‌برد که قادر است سرعت تبادل اطلاعات تا سقف 5 گیگابیت بر ثانیه را به سادگی در اختیار کاربر قرار دهد. این فلش درایو همچنین به خوبی با دستگاه‌های مجهز به پورت‌های قدیمی‌تر USB 2.0 سازگاری دارد. ای‌دیتا این فلش درایو را در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌کند. این فلش مموری به همراه 5 سال گارانتی عرضه می‌شود که البته تاریخ عرضه دقیق آن بستگی به بازار هر منطقه خواهد داشت.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *