سخت‌افزار

ای‌دیتا هارد دیسک اکسترنال و مستحکم HD770G را عرضه می‌کند

ای‌دیتا هارد دیسک اکسترنال و مستحکم HD770G را عرضه می‌کند

کمپانی ای‌دیتا امروز از هارد دیسک اکسترنال HD770G خود رونمایی کرد. این هارد دیسک از مقاومت خوبی در برابر شرایط سخت برخوردار بوده و در واقع نخستین هارد درایو دنیاست که به قابلیت نورپردازی RGB مجهز شده است. کاربران با استفاده از این هارد دیسک نه تنها می‌توانند تمامی بازی‌ها و اطلاعات خود را بدون نگرانی ذخیره کنند، بلکه از جلوه‌های نوری آن نیز لذت ببرند.

هارد دیسک اکسترنال جدید ADATA از استاندارد IP68 پشتیبانی نموده و به لطف بهره‌گیری از ساختار سه‌لایه کارآمد، قادر است در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و همچنین ضربات وارده به‌خوبی مقاومت کند. ای‌دیتا در طراحی HD770G از پخ‌های مختلفی در قسمت لبه‌ها استفاده کرده و دو نوار RGB به شکل اشعه نور، جذابیت خاصی را به ظاهر این هارد درایو داده‌اند. این دو نوار به‌صورت پالس‌های نوری روشن و خاموش شده و جلوه‌های نوری بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

به‌لطف فضای ذخیره‌سازی بسیار عالی، کاربران می‌توانند بازی‌های جدید که معمولا حجم بسیار بالایی دارند را بدون مشکل در این هارد دیسک ذخیره کنند. علاوه بر این، کاربرانی که احساس می‌کنند فضای ذخیره‌سازی ارایه شده در کنسول بازی پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان ایکس آنها کافی نیست، به‌ عنوان یک راهکار جایگزین می‌توانند از این هارد اکسترنال بهره ببرند.

هارد دیسک HD770G ای‌دیتا قادر است به مدت 120 دقیقه در عمق 2 متری آب دوام بیاورد. برخلاف کاورهای پورت ناکارآمدی که معمولا در درایوهای ضدآب مشاهده می‌کنیم، ای‌دیتا در طراحی کاورهای هارد دیسک جدید خود از روش انحصاری و جدیدی استفاده کرده که کاربر را از هر گونه نگرانی بابت معیوب شدن درایو در اثر برخورد یا فرو رفتن در آب، دور نگه می‌دارد. این هارد دیسک همچنین از استاندارد رمزنگاری AES به‌صورت 256 بیتی نیز پشتیبانی می‌کند تا اطلاعات کاربران همواره در امن‌ترین شرایط نگهداری شوند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *