سخت‌افزار

بهبود فروش آیفون‌های Xs و Xs Max در هفته اول عرضه نسبت به نسل قبل

بهبود فروش آیفون‌های Xs و Xs Max در هفته اول عرضه نسبت به نسل قبل

معمولاً زمانی که نسل تازه‌ای از آیفون‌های جدید معرفی و عرضه می‌شوند، طیف کثیری از افراد ناگهان شیفته محصولات کمپانی اپل شده و برای تهیه و خرید آن‌ها هجوم می‌آورند. به‌عنوان مثال آیفون ایکس کمپانی اپل نمونه‌ای از این موارد به شمار می‌رود که اگر چه در مقایسه با دیگر محصولات نسل پیشین آن‌چنان نتوانست موفق ظاهر شود، اما فروش آن دقیقاً مطابق با پیش‌بینی‌های کمپانی اپل به پیش رفت، اما به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید و تازه نفس نسل فعلی داستان دیگری را با خود به ارمغان آورده و در حال تدارک سناریو جدیدی می‌باشند.

بر طبق گزارش منتشره از جانب رسانه NDTV، فروش تلفن‌های همراه آیفون Xs و Xs Max در هفته اول عرضه رسمی آن‌ها در مقایسه با محصول جایگزین و نسل قبل خود، یعنی آیفون ایکس بهتر شده و افزایش درآمد 7 درصدی را برای کمپانی اپل به ارمغان آورده‌اند (در مقایسه با میانگین فروش تمامی دستگاه‌های سبد محصولاتی نسل قبل).

بهبود فروش آیفون‌های Xs و Xs Max

کمپانی اپل در سال‌های قبل ارقام فروش محصولات خود را به‌صورت هفتگی منتشر می‌کرد که این خود در کسب چشم‌اندازی از میزان درآمدهای حاصله و منفعت کمپانی مذکور تأثیرگذار بود، اما این عمل جدیداً دیگر از جانب آن‌ها انجام نشده و بنا به دلایلی متوقف گشته است. آمار و ارقام اشاره شده تنها مربوط به تلفن‌های همراه آیفون Xs و Xs Max بوده و آیفون XR به دلیل عدم انتشار نهایی هنوز در فهرست جای نگرفته است، لذا عرضه محصول مذکور در افزایش و یا کاهش نتایج نهایی ممکن است تأثیرگذار باشد. آیفون XR در حالت کلی ارزان قیمت‌ترین آیفون موجود در سبد محصولات نسل فعلی به شمار می‌رود، اما با توجه به اینکه برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر صفحه‌نمایش OLED و … از جانب کمپانی اپل تحت پشتیبانی آن قرار نگرفته‌اند، واکنش کاربران به انتشار نهایی آن هنوز مشخص نبوده و احتمال موفقیت یا شکست آن بر طبق گمانه‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *