سخت‌افزار

ترمالتیک از میز گیمینگ Level 20 RGB Battlestation خود رونمایی کرد

ترمالتیک از میز گیمینگ Level 20 RGB Battlestation خود رونمایی کرد

کمپانی ترمالتیک به تازگی از میز گیمینگ جدید خود تحت عنوان Level 20 RGB Battlestation رونمایی کرد. این میز گیمینگ یک انتخاب عالی و در واقع همه چیز تمام برای گیمرهای دو آتشه‌ای محسوب می‌شود که به دنبال تکمیل کردن تجهیزات اتاق بازی خود هستند. این میز گیمینگ از سیستم نورپردازی مجهز به نوارهای RGB در لبه‌های اطراف بهره برده و قادرند در تاریکی جلوه‌های نوری تماشایی و بسیار جذابی را ارائه دهند.

میز گیمینگ جدید Level 20 RGB Battlestation ترمالتیک به صورت برقی قابل تنظیم می‌باشد. البته این قابلیت معمولا در این دست از محصولات چندان جدی گرفته نمی‌شوند. امکان ذخیره سازی چهار حالت قرارگیری مختلف در حافظه این میز وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز و باتوجه به استفاده خود از این سیستم بهره ببرید.

نرم افزاری که مسئول کنترل سیستم نورپردازی این میز گیمینگ جذاب است از دستیارهای مجازی هوشمند الکسا و ریزر کروما نیز پشتیبانی نموده و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بهترین ترکیب نورپردازی را برای خود تنظیم کند. علاوه بر این، تمام سطح بالایی میز گیمینگ Level 20 RGB Battlestation به شما امکان جابجایی ماوس و استفاده از آن را می‌دهد.

ارتفاع میز قابل تنظیم بوده و در صورت نیاز می‌توانید آن را بین 70 الی 110 سانتی‌متر جابجا کنید. سطح بالایی میز گیمینگ جدید ترمالتیک ابعادی معادل 165 در 75 سانتی‌متر داشته و فضای بسیار مناسبی را برای قرار دادن تقریبا هر چیزی فراهم آورده است.

البته توجه داشته باشید که برای خرید میز گیمینگ Level 20 RGB Battlestation باید ابتدا مبلغ 1199 دلاری را در نظر گرفته و آن را کنار بگذارید. به هر حال این میز جزو تجهیزات لوکس در بین لوازم کامپیوتر محسوب شده و ارزش خرید آن کاملا به سلایق و نظرات گیمر بستگی خواهد داشت. همچنین بسته بندی این میز گیمینگ 75 کیلوگرم وزن داشته و طبیعتا باید هزینه ارسال آن را نیز در نظر بگیرید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *