سخت‌افزار

ترمالتیک از کیبورد گیمینگ Level 20 RGB Razer Green خود رونمایی کرد

ترمالتیک از کیبورد گیمینگ Level 20 RGB Razer Green خود رونمایی کرد

کمپانی Thermaltake که در زمینه تولید لوازم جانبی و تکمیلی گیمینگ یکی از پیشتازان و نام‌های مهم صنعت تجهیزات کامپیوترهای شخصی به حساب می‌آید امروز از صفحه کلید گیمینگ جدید خود تحت عنوان Level 20 RGB Razer Green رونمایی کرد. این صفحه کلید از سوییچ‌های مکانیکی Razer Green بهره برده که برجستگی خاص و صدایی متمایز در هنگام فشرده شدن را ارائه می‌دهند.

صفحه بالایی این کیبورد گیمینگ از جنس آلومینیوم بسیار با کیفیت تولید شده و طراحی سرپوش دکمه‌ها به صورت شناور انجام گرفته است. صفحه کلید Level 20 RGB Razer Green ترمالتیک از قابلیت نورپردازی با امکان ارائه 16.8 میلیون رنگ مختلف RGB برخوردار بوده و جلوه‌های نوری را در سمت جلویی و سه بخش کناری دیگر در معرض نمایش می‌گذارند.

این سیستم نورپردازی امکان ارائه 13 جلوه نوری دینامیک در قسمت جلویی و 14 جلوه نوری پویا در بخش‌های کناری را میسر نموده که توسط کاربر قابل تنظیم نیز هستند. این صفحه کلید با تمامی پاورهای TT RGB PLUS، خنک کننده مایع، فن کیس و نوارهای ال‌ای‌دی ترمالتیک سازگاری داشته و امکان همگام‌سازی جلوه‌های نوری بین آنها را برای کاربر فراهم می‌کند.

صفحه کلید گیمینگ Level 20 RGB Razer Green ترمالتیک از یک اپلیکیشن اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز بهره می‌برد که چند ویژگی‌ کاربردی در آن تعبیه شده‌ است. از بین این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت کنترل صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور مدیریت قابلیت‌‌های مرتبط با نورپردازی و ماکروهای ضروری اشاره کرد.

ترمالتیک در طراحی Level 20 RGB Razer Green از دکمه‌های اختصاصی قطع صدا و کلیدهای چندرسانه‌ای ویژه استفاده کرده تا نهایت کنترل را در عین سادگی و سرعت عمل در اختیار کاربر قرار دهند. این صفحه کلید از پورت USB 2.0 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز برخوردار است تا کاربر به آسانی لوازم جانبی خود را به آن متصل نماید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *