سخت‌افزار

انتشار تصاویر بیشتر از کارت گرافیک +RX 5700 XT TAICHI OC

انتشار تصاویر بیشتر از کارت گرافیک +RX 5700 XT TAICHI OC

کمپانی ازراک به دنبال آن است تا نسخه‌ای پریمیوم و پیشرفته از کارت گرافیک Radeon RX 5700 XT را طراحی و در آینده‌ای نزدیک روانه بازار نماید. محصول فوق که عنوان TAICHI OC+ edition را به خود اختصاص داده است از چندین ویژگی جالب توجه بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد چهار درگاه خروجی تصویر DisplayPort، علاوه بر دو پورت HDMI اشاره کرد.

کارت گرافیک +TAICHI OC کمپانی ازراک از طراحی 2.7-slot برخوردار بوده و تعداد سه فن در سیستم خنک‌کننده آن به کار گرفته شده است. میزان انرژی مورد نیاز پردازشگر گرافیکی و سخت‌افزار توسط دو درگاه هشت پین تأمین می‌شود. صفحه فلزی قرار گرفته در قسمت پشتی کارت گرافیک علاوه بر افزایش استحکام، طراحی مشابه با مادربردهای سری X570 Taichi را نمایانگر بوده و هارمونی و توازن جذابی را با سخت‌افزارهای فوق به ارمغان آورده است. کمپانی ازراک هنوز کارت گرافیک مورد بحث را به‌صورت رسمی معرفی نکرده است، اما انتظار می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک روانه بازار شود.

طراحی 2.7-slot سیستم خنک‌کننده کارت گرافیک +TAICHI OC بدان معنی است که این قطعه جهت نصب به تعداد سه اسلات از چهارچوب کیس نیازمند بوده و سخت‌افزاری بزرگ به شمار می‌رود. این مهم در حالت کلی یک ضعف محسوب نمی‌شود، زیرا بسیاری از کارت‌های گرافیک هم‌رده کمپانی‌های رقیب نیز از ساختاری مشابه برخوردار بوده و افزایش راندمان تهویه عامل اصلی افزایش اندازه سیستم خنک‌کننده می‌باشد. طراحی سیستم خنک‌کننده محصول به‌صورت کامل از نسخه مرجع کارت گرافیک فاصله گرفته و بهبودهای فراتری را در مباحث اتلاف حرارت به ارمغان آورده است. زیبایی ظاهری و استفاده از سیستم نورپردازی در حاشیه‌های اطراف فن متحرک میانی در افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری سخت‌افزار تأثیرگذار ظاهر شده‌اند. تایچی به عنوان یکی از قدرتمندترین برندهای کمپانی ازراک به شمار رفته و محصولات دارای نام تجاری فوق از برتری بیشتری در بسیاری از جنبه‌های گوناگون برخوردار می‌باشند.

منبع: Guru3D

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *