سخت‌افزار

کمپانی اپل به تعمیر برد منطقی آیفون‌های 8 خراب می‌پردازد!

کمپانی اپل به تعمیر برد منطقی آیفون‌های 8 خراب می‌پردازد!

کمپانی اپل در اقدامی تحسین برانگیز به معرفی برنامه‌ای جهت تعمیر بردهای منطقی آیفون 8 خود پرداخت. برد منطقی در حالت کلی بخشی از مدار چاپی دستگاه‌های محاسباتی به شمار می‌رود که المان‌هایی همچون پردازنده مرکزی، حافظه اصلی و دیگر قطعات حیاتی برای عملکرد صحیح و بی‌عیب و نقص وسیله را در خود جای داده است.

کمپانی اپل اظهار داشته است که مشکلات درصد بسیار اندکی از دستگاه‌های آیفون 8 ممکن است به کاستی‌های موجود در خط تولید باز گردد. این دسته از مشکلات مواردی از قبیل ریستارت‌های تصادفی، فریزهای صفحه نمایشگر و عدم اتمام فرآیند استارت‌آپ و ورود به محیط سیستم‌عامل به‌صورت صحیح را شامل می‌شوند که تماماً در استفاده از آیفون 8 تأثیرگذار می‌باشند.

این مشکل دستگاه‌های آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس را شامل نشده و تنها محدود به آیفون‌های 8 تولیدی در تاریخ بین سپتامبر 2017 تا مارچ 2018 و فروخته شده در کشورها و شهرهای استرالیا، چین، هنگ کند، هند، ژاپن، ماکائو، نیوزیلند و ایالات‌متحده می‌شود. برای آگاهی از واجد شرایط بودن دستگاه آیفون 8 خود می‌توانید سریال نامبر آن را در وب‌سایت منتسب به برنامه تعمیر معرفی شده از جانب کمپانی اپل وارد کنید. این برنامه دستگاه‌های آیفون 8 که با گارانتی سه ساله پس از آغاز اولین فروش رسمی در سپتامبر سال 2017 خریداری شده‌اند را شامل می‌شود.

برد منطقی آیفون 8

دارندگان آیفون 8 دارای مشکل از سه طریق تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران مورد تائید اپل، برقراری تماس با کمپانی اپل جهت ارسال دستگاه توسط پست و یا تنظیم یک قرار ملاقات با فروشگاه اپل در شهر محل زندگی خود می‌توانند نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمایند. کمپانی اپل توصیه می‌کند تا نسبت به تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات دستگاه با استفاده از سرویس ابری iCloud و یا نرم‌افزار iTunes پیش از تعمیر دستگاه اقدام کرده و همچنین دیگر مشکلات سخت‌افزاری نظیر شکستگی صفحه نمایشگر و … قبل از جایگزینی برد منطقی آن مورد تعمیر قرار گرفته باشند.

منبع: The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *