سخت‌افزار

تیم‌ گروپ محصولات گیمینگ T-FORCE جدیدش را عرضه کرد

گیمینگ

کمپانی تیم گروپ امروز سه محصول جدید در سری گیمینگ T-FORCE را عرضه کرد. این محصولات شامل حافظه رم گیمینگ T-FORCE T1، حافظه رم T-FORCE VULCAN Z در دو رنگ و درایو وضعیت جامد پرسرعت T-FORCE VULCAN می‌شود. ماژول حافظه T-FORCE T1 از طراحی منحصر به فرد و جذابی برای گیمرهای مبتدی برخوردار می‌باشد. ماژول T-FORCE VULCAN Z نیز از یک سیستم خنک کننده بسیار خوبی برخوردار است که در شرایط پرفشار از حافظه محافظت می‌کند.

به منظور اجرای هر چه سریعتر بازی‌ها و تبادل اطلاعات به صورت همزمان در حین انجام بازی، تیم گروپ درایو وضعیت جامد پرسرعت T-FORCE VULCAN را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

هر سه محصول گیمینگ جدید تیم گروپ از طراحی منحصر به فرد و کلاسیکی برخوردار بوده و بدون شک سیستم شما را جذاب‌تر از قبل خواهند نمود.

ماژول رم جدید T-FORCE T1 از یک استایل ریسینگ جذاب برخوردار است که به لطف رنگ‌آمیزی انحصاری تیم‌ گروپ و جوهر به خصوصی که در آن استفاده شده استایل بسیار خوبی را به سیستم شما می‌بخشد. در این ماژول از بهترین آی‌سی چیپ‌ها با دوام، پایداری و سازگاری بسیار عالی استفاده شده و به گیمرها اجازه می‌دهد همواره بهترین عملکرد را در اجرای بازی‌های سنگین تجربه نمایند.

گیمینگگیمینگ

ماژول رم T-FORCE VULCAN Z با ضخامت 0.8 میلی‌متری خود و طراحی یکپارچه از جنس آلیاژ آلومینیوم خاصیت رسانایی بسیار بالایی داشته و به لطف چسب‌های رسانا در برابر حرارت، به خوبی گرمای ایجاد شده را دفع نموده و به عملکرد موثر و پایداری بالای ماژول کمک شایانی می‌کند. این ماژول حافظه از بهترین آی‌سی چیپ‌ها طراحی شده و تحت شرایط بسیار سخت مورد آزمایش قرار گرفته است.

گیمینگ

درایو وضعیت جامد T-FORCE VULCAN تیم گروپ با ابعاد جمع و جور و وزن سبک خود به آسانی بر روی اکثر مادربردهای جدید قابل نصب می‌باشد. این درایو در فرم فاکتور 2.5 اینچی طراحی شده و تنها 7 میلی‌متر ارتفاع دارد. تیم گروپ در ساخت این درایو SSD از فناوری حافظه فلش 3D NAND بهره برده است. این درایو با ظرفیت حداکثر 1 ترابایتی عرضه شده و سرعت خواندن آن به حداکثر 560 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *