سخت‌افزار

جی‌اسکیل از ماژول‌های DDR4 سری Trident Z Royal رونمایی کرد

Trident Z Royal

کمپانی G.SKILL یکی از پیشتازان صنعت تولید حافظه‌های پرسرعت و عملکرد بالا و همچنین لوازم جانبی گیمینگ به حساب می‌آید. این تولیدکننده موفق به تازگی از کیت‌های حافظه رم DDR4 RGB خود در سری Trident Z Royal رونمایی کرد. این ماژول‌های جدید برای نخستین بار از یک نوار نورانی کریستالی در کنار دفع‌کننده‌های حرارت جدید بهره می‌برند.

ماژول های تریدنت زد رویال در سرعت‌های بالایی تولید شده و در ابتدا کاربران می‌توانند به سرعت‌های DDR4-3000 و DDR4-4600 مگاهرتز دسترسی داشته باشند. به لطف ترکیبی بی‌نظیر از نورپردازی RGB و سرعت بالا، ماژول‌های Trident Z Royal جی‌اسکیل برای جمع کردن یک سیستم گیمینگ سریع و رده‌بالا ضروری به نظر می‌رسد.

این کیت‌های حافظه جدید آخرین نمونه‌های اضافه شده به خانواده ماژول‌های رم تریدنت زد بوده و از طراحی مشابه با جواهرآلات برخوردار است. نوار پخش‌کننده نور رنگ‌های RGB را با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی در معرض دید شما قرار خواهد گرفت. جی‌اسکیل این طراحی جدید را پتنت نموده است. دفع‌کننده‌های حرارت این ماژول های جی‌اسکیل نیز از جنس آلومینیوم پولیش خورده طراحی شده‌اند.

Trident Z RoyalTrident Z Royalدرون حافظه رم تریدنت زد رویال ماژول نورپردازی RGB به همراه هشت منطقه نورانی قابل کنترل را ارائه می‌دهد. این موضوع تبدیل رنگ‌ها به یکدیگر به نرمی صورت گرفته و تجربه فوق‌العاده عالی را در اختیار کاربر می‌گذارد. به منظور کنترل قابلیت نورپردازی جی‌اسکیل Trident Z Royal را مورد استفاده قرار م گیرد.

باتوجه به مهندسی جدیدی که در آن جی‌اسکیل از یک PCB به منظور افزایش مناطق سازگار با نورپردازی کاربر می‌تواند با خیال راحت از این کیت‌ها استفاده کند. تریدنت زد رویال به طور ویژه برای اورکلاکرها طراحی شده و رضایت کاربرانی که به دنبال ماژول‌هایی پرسرعت هستند را نیز راضی نگه خواهد داشت.

این ماژول‌های جدید در دو ظرفیت 16 و 128 گیگابایتی با سرعت حداکثر DDR4-4600 در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهند شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *