سخت‌افزار

به‌زودی امکان خرید مستقیم محصولات اپل از طریق فروشگاه آمازون امکان‌پذیر می‌شود

به‌زودی امکان خرید مستقیم محصولات اپل از طریق فروشگاه آمازون امکان‌پذیر می‌شود

اپل و فروشگاه اینترنتی آمازون به منظور فراهم آوردن سهولت در دسترسی بیشتر کاربران به محصولات قدیمی‌تر کمپانی مذکور به عقد قراردادی مبادرت ورزیده و به همکاری با یکدیگر در این مهم پرداخته‌اند. بر طبق مفاد این قرارداد، فروشگاه آمازون قادر به فروش مستقیم محصولات کمپانی اپل بوده و خریداران نیز می‌توانند از نقاط تحت پوشش در جهان به‌صورت اینترنتی به تهیه دستگاه مورد علاقه خود اقدام نمایند. خط محصولاتی قابل فروش دستگاه‌هایی از جمله تبلت آیپد پرو، تلفن‌های همراه آیفون XS و آیفون XR و سری چهارم ساعت هوشمند اپل را شامل می‌باشد. علاوه بر آن خط محصولاتی هدفون‌های مبتنی بر برند Beats کمپانی اپل نیز به‌زودی به فهرست فروشگاه اینترنتی آمازون اضافه می‌گردند.

قرارداد منعقد شده در بین کمپانی‌های اپل و آمازون امکان فروش مستقیم محصولات مذکور در بازار کشورهایی از جمله ایالات‌متحده آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و هندوستان را فراهم آورده است. دستگاه‌های نامبرده در طی هفته‌های آتیه در وب‌سایت رسمی فروشگاه آمازون در نواحی اشاره شده مورد دسترس قرار می‌گیرند. عقد قرارداد مذکور علاوه بر توضیحات فوق، فروشندگان سوم شخص را از فروش محصولات اپل و Beats در فروشگاه اینترنتی آمازون منع کرده و تنها فروشندگان تائید شده از جانب کمپانی اپل قادر به فروش محصولات مشابه خود می‌باشند.

خرید مستقیم محصولات اپل از فروشگاه آمازون

این خبر در حالت کلی اتفاق مبارک و خوشایندی می‌تواند تلقی شود، زیرا محصولات کمپانی اپل پیشتر به هیچ عنوان قابل خرید از طریق وب‌سایت آمازون نبوده و خریداران تنها از طریق فروشندگان سوم شخص در مناطق مختلف و برچسب‌های قیمتی متفاوت قادر به خرید دستگاه‌های مورد نیاز خود بوده‌اند. فروشگاه اینترنتی آمازون پیشتر امکان خرید مستقیم تعداد محدودی از محصولات اپل را میسر ساخته بود که لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نیز از جمله آن‌ها به شمار می‌رود. سخنگوی فروشگاه اینترنتی آمازون در این باره گفته است:

ما به دنبال گسترش دسته‌بندی موجودی محصولات اپل و Beats خود به‌صورت جهانی می‌باشیم.”

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *