سخت‌افزار

اطلاعات جدیدی از تلفن همراه Razer Phone 2 به بیرون درز پیدا کرد!

اطلاعات جدیدی از تلفن همراه Razer Phone 2 به بیرون درز پیدا کرد!

انتظار می‌رود که از نسخه دوم دستگاه تلفن همراه هوشمند کمپانی ریزر (Razer Phone 2) در طی ساعات آینده به‌صورت رسمی پرده برداشته شود، اما به نظر می‌رسد که جلوتر از معرفی دستگاه، شخصی در وب‌سایت آمازون امکان ورود تلفن همراه به فهرست محصولات در صف انتظار را فراهم آورده که این خود به درز تصاویر و جزئیاتی از تلفن همراه فوق پیش از معرفی رسمی آن منتهی شده است.

تلفن همراه Razer Phone 2

با فرض صحیح بودن اطلاعات، آن‌طور که از شواهد و قرائن پیدا است دستگاه تلفن همراه Razer Phone 2 در بخش طراحی مشابه با جایگزین خود، یعنی نسخه اول ریزر فون می‌باشد، اما برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد را از سری محصولات گیمینگ کمپانی Razer دریافت می‌کند که Chrome Lightning (درخشیدن لوگوی ریزر در بخش پشتی تلفن همراه و تغییر رنگ آن با توجه به شرایط مختلف) در قالب یکی از موارد موجود قرار دارد.

از جمله دیگر مشخصات فنی و جزئیات دستگاه می‌توان به وجود تراشه پردازنده مرکزی Snapdragon 845 در بطن تلفن همراه اشاره کرد که برای محصولی جهت عرضه در سال 2018 به هیچ عنوان تعجب‌برانگیز به شمار نمی‌رود. علاوه بر آن پشتیبانی از صفحه نمایشگر 5.72 اینچی با وضوح تصویر QHD و نرخ تازه‌سازی (فرکانس) 120 هرتز نیز با توجه به اطلاعات موجود تائید شده محسوب می‌شوند.

دستگاه تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 در مقایسه با نسخه جایگزین خود از قیمت بالاتری برخوردار است که استفاده از ویژگی‌های بیشتر تا حدودی توجیه‌گر این موضوع می‌باشد. با توجه به یادداشت‌های وب‌سایت GSMArena، نسخه اولیه تلفن همراه Razer Phone از قیمتی معادل 750 یورو برخوردار بوده است، اما این مهم در نسخه فعلی با فزونی همراه و به 870 یورو افزایش پیدا کرده است. در انتها باید مجدداً خاطر نشان کرد که اطلاعات فوق در حال حاضر فقط در حد شایعه بوده و امکان عدم صحت و درستی آن‌ها نیز کاملاً مطرح می‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *