سخت‌افزار

هواوی به دنبال رونمایی از تلفن همراه تاشوی خود در مراسم MWC 2019 است!

هواوی به دنبال رونمایی از تلفن همراه تاشوی خود در مراسم MWC 2019 است!

اگر به خاطر داشته باشید پیشتر در طی خبری، تصمیم کمپانی هواوی در خصوص سبقت از سامسونگ و کسب جایگاه نخست بهترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان را به اطلاع رساندیم. اگر به آمار و ارقام منتشره پیرامون این مهم نگاهی بیندازیم، در میابیم که کمپانی هواوی هم‌اکنون از اپل سبقت گرفته و جایگاه آن به‌عنوان دومین تولیدکننده تلفن همراه را قبضه کرده و با سرعت فراوانی در حال حرکت به سمت کاهش میزان فاصله موجود در میان غول کره‌ای حال حاضر می‌باشد. درست چند روز پس از رونمایی کمپانی سامسونگ از تلفن همراه تاشوی خود، گزارش‌های منتشره در سطح شبکه گسترده وب حکایت از آن دارند که کمپانی هواوی نیز به دنبال معرفی نسخه 5G تلفن همراه تاشوی خود در مراسم MWC سال 2019 می‌باشد.

اگر مراسم رونمایی از تلفن همراه تاشوی سامسونگ را تماشا کرده باشید، حتماً به خاطر دارید که کمپانی مذکور دستگاه خود را به‌صورت حقیقی معرفی نکرده و تنها گوشه‌ای از صفحه نمایش تاشو در پوششی که به نظر می‌رسد نمایانگر طرح نهایی تلفن همراه می‌باشد را در معرض نمایش قرار داده است. علاوه بر آن گزارش‌های پیشتر منتشر شده حکایت از تلاش کمپانی هواوی برای طراحی و توسعه نسخه‌ای از تلفن همراه هوشمند توسط خود را داشته‌اند.

یکی از گزارش‌های منتشره در سطح شبکه گسترده وب بیان می‌دارد که کمپانی هواوی هم‌اکنون نسخه تاشوی تلفن همراه خود را به مقامات عالی شرکت‌های مخابراتی نشان داده است. یکی از مقامات به رسانه ETNews اظهار داشته است که محصول نمایش داده شده دستگاهی کامل بوده و یک نسخه آزمایشی به نظر نمی‌رسیده است.

تلفن همراه تاشوی کمپانی هواوی

جزئیات موجود پیرامون تلفن همراه تاشوی کمپانی هواوی در حال حاضر بسیار محدود می‌باشند، اما بر طبق گزارش‌های مربوطه، دستگاه فوق از صفحه نمایشی در ابعاد هشت اینچ برخوردار بوده و پنل تاشوی آن توسط کمپانی چینی BOE توسعه یافته است. آیا کمپانی هواوی قادر است تا دستگاه خود را پیش از سامسونگ معرفی و عرضه نماید هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *