سخت‌افزار

ریزر از eGPU جدید خود تحت عنوان Core X Chroma رونمایی کرد

Core X Chroma

کمپانی Razer امروز از شتاب‌دهنده گرافیکی اکسترنال (eGPU) خود تحت عنوان Core X Chroma رونمایی کرد. این کیس شتاب‌دهنده از یک منبع تغذیه 700 واتی بهره برده و پورت‌های USB، پورت شبکه Gigabit و سیستم نورپردازی Razer Chroma را به کاربر ارائه می‌دهد. این کیس به گونه‌ای طراحی شده تا با لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک‌بوک‌های مجهز به پورت ثاندربولت 3 سازگاری کامل داشته و قدرت سخت‌افزاری بالایی را در اختیار کاربران این محصولات قرار دهد.

برای اینکه از Core X Chroma بر روی لپ‌تاپ مجهز به ویندوز 10 استفاده کنید لپ‌تاپ شما باید یک پورت ثاندربولت 3 با پشتیبانی از گرافیک اکسترنال یا eGPU داشته باشد و همچنین از جدیدترین بروزرسانی Windows RS5 نیز بهره ببرید. لپ‌تاپ‌های ریزر سازگار با این شتاب‌دهنده شامل Razer Blade Stealth 13، Razer Blade 15، Razer Blade Pro 17 (نسخه مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 1060) می‌شود.

Core X ChromaCore X Chroma

سیستم‌های مک نیز به یک پورت ثاندربولت 3 نیاز خواهند داشت. همچنین سیستم عامل این دستگاه‌ها نیز باید High Sierra 10.13.4 و یا بالاتر بوده و با کارت‌های گرافیکی AMD Radeon سازگاری داشته باشند. نصب کارت گرافیک در Core X Chroma بدون نیاز به ابزار قابل انجام بوده و به لطف مکانیزم کشویی قفل شو کافیست کارت گرافیک را در اسلات PCIe  قرار داده و کشو را به سمت داخل فشار دهید تا مجددا در جای خود قرار گیرد.

Core X Chroma ریزر قدرتمندترین کارت گرافیک اکسترنال Core موجود در حال حاضر است که به همراه پورت‌های شبکه و USB عرضه شده و قادر است تا حداکثر سه کارت گرافیک بزرگ و قدرتمند دسکتاپی را در خود جای دهد. هاب ورودی/خروجی جدید چهار پورت USB Type-A و یک پورت شبکه گیگابیت را ارائه داده و به لطف منبع تغذیه 700 واتی ATX می‌توانید از تامین برق مورد نیاز قدرتمندترین کارت‌های گرافیکی بازار نیز مطمئن باشید.

ریزر این شتاب‌دهنده گرافیکی اکسترنال را با قیمت 400 دلاری روانه بازار خواهد کرد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *