سخت‌افزار

زمان‌بندی عرضه آندروید Pie برای تلفن‌های همراه گلکسی S9 و +S9 مشخص شد

زمان‌بندی عرضه آندروید Pie برای تلفن‌های همراه گلکسی S9 و +S9 مشخص شد

اگر شما نیز در قالب دارندگان تلفن‌های همراه پرچم‌دار کمپانی سامسونگ به شمار رفته و در انتظار عرضه نسخه نهم سیستم‌عامل آندروید (آندروید Pie) برای دستگاه خود به سر می‌برید، کمپانی سامسونگ در جدیدترین بیانیه خود زمان‌بندی عرضه رسمی پلتفرم مذکور برای محصولات گلکسی S9 و +S9 خود را تائید کرده است.

کمپانی سامسونگ در طی کنفرانس خود در نمایشگاه جهانی WWDC علاوه بر پرده‌برداری رسمی از تلفن همراه تاشوی خود، تاریخ زمان‌بندی رسمی عرضه سیستم‌عامل آندروید Pie برای تلفن‌های همراه گلکسی S9 و +S9 خود را نیز تعیین و برای ژانویه سال 2019 میلادی در نظر گرفته است. این بدان معنی است که دارندگان محصولات مذکور همچنان باید چندین ماه جهت دریافت آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل آندروید صبر کنند که در نوع خود مدت زمان طولانی تلقی می‌شود.

خوشبختانه خبر خوب برای کاربران تلفن‌های همراه مذکور عرضه رسمی نسخه بتای سیستم‌عامل در ماه جاری میلادی می‌باشد، بنابراین اگر شما نیز با پیوستن به برنامه آزمایشی کمپانی سامسونگ و بررسی سیستم‌عامل پیش از عرضه نسخه‌ای پایدار از آن مشکلی ندارید، نصب نسخه بتای به‌روزرسانی در زمینه کسب چشم‌اندازی از ویژگی‌ها و تغییرات انجام پذیرفته در بطن آن می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. علاقه‌مندان جهت پیوستن به برنامه آزمایشی سامسونگ هم‌اکنون می‌توانند به وب‌سایت رسمی کمپانی نامبرده مراجعه و سپس پیوستن خود را اعلام دارند. ذکر این نکته نیز ضروری است که گستردگی آپدیت فوق، محصول گلکسی نوت 9 را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

سیستم‌عامل آندروید Pie

متأسفانه هیچ‌گونه سخنی از پرچم‌داران قدیمی‌تر کمپانی سامسونگ نظیر گلکسی S8 و نوت 8 در گزارش منتشره به چش نمی‌خورد، اما با توجه به اینکه دستگاه‌های فوق تقریباً جدید محسوب شده و مدت زمان فراوانی از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد، توسعه به‌روزرسانی برای آن‌ها نیز به‌نوعی اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌گردد، بنابراین پیشنهاد می‌شود تا اخبار سیستم‌عامل آندروید و محصولات کمپانی سامسونگ را جهت کسب آگاهی از آخرین به‌روزرسانی‌های موجود دنبال نمایید.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *