سخت‌افزار

سامسونگ از مانیتور گیمینگ خمیده CRG5 با نرخ 240 هرتزی رونمایی کرد

سامسونگ از مانیتور گیمینگ خمیده CRG5 با نرخ 240 هرتزی رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ امروز از مانیتور گیمینگ جدید 27 اینچی CRG5 خود رونمایی کرد. این مانیتور در سری مانیتورهای با پنل خمیده سامسونگ عرضه شده و از نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتزی به همراه پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا بهره می‌برد. این ترکیب قدرتمند عملکرد بسیار خوبی را در زمینه ارائه تصاویری روان و بسیار با کیفیت در این مانیتور را امکان پذیر نموده است.

پنل 27 اینچی مانیتور CRG5 از ضریب خمیدگی 1500R بهره برده و به لطف تکنولوژی 240 هرتزی RapidCurve تاخیر در نمایش فریم‌های تصویر را به حداقل رسانده تا کاربر روان‌ترین گیم‌پلی و صحنه‌های اکشن را شاهد باشد. کارایی این مانیتور گیمینگ به صورت رسمی توسط انویدیا به تایید رسیده و با توجه به پشتیبانی از فناوری G-SYNC این شرکت، کاربر می‌تواند تصاویری بدون پارگی، پرش، تاخیر و هر گونه مشکل دیگری را در وضوح فول اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسل مشاهده کند.

مانیتور گیمینگ خمیده CRG5 از قابلیت نمایش تصاویر با نرخ کنتراست 3000:1 برخوردار بوده و قادر است جزییات را به بهترین شکل در روشن‌ترین و تاریک‌ترین بخش‌های تصویر به نمایش درآورد. مانیتور جدید سامسونگ از یک پنل VA منحنی بهره می‌برد که به کاربر امکان لذت بردن از زوایای دید بسیار عالی را می‌دهد.

سامسونگ در طراحی این مانیتور ظرافت زیادی را به خرج داده و شاهد فریم نازک در سه لبه آن هستیم. همچنین به لطف پایه قابل تنظیم و کاملا ارگونومیک، گیمرهای می‌توانند ساعت‌ها غرق دنیای هیجان انگیز بازی‌ها شده و احساس خستگی نکنند.

گیمرها همچنین می‌توانند تنظیمات دلخواه یا پیش‌فرض را برای سبک‌های مختلف بازی مورد استفاده قرار دهند که بدین منظور حتی می‌تواند تا حداکثر 3 پروفایل اختصاصی را ایجاد کرد تا به آسانی بین تنظیمات آنها جابجا شد. مانیتور گیمینگ خمیده CRG5 قرار است در ماه جولای با قیمت 400 دلاری روانه بازار شود.

منبع: mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *